کد خبر : 18287
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

دبیری خواهان آتش بس شد و شکور را ذخیره انقلاب خواند

دبیری خواهان آتش بس شد و شکور را ذخیره انقلاب خواند

رئیس جدید شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اقتدار شورا در گرو اتحاد شورا است. به گزارش سهند، شهرام دبیری امروز در اولین نطق خود بعد از انتخاب به عنوان رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز با بیان اینکه باید از اقای اکبر نژاد تشکر‌ کنم که دو سال با سعه صدر ما را تحمل کردند ،

رئیس جدید شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اقتدار شورا در گرو اتحاد شورا است.

به گزارش سهند، شهرام دبیری امروز در اولین نطق خود بعد از انتخاب به عنوان رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز با بیان اینکه باید از اقای اکبر نژاد تشکر‌ کنم که دو سال با سعه صدر ما را تحمل کردند ، ایشان جز ذخایر انقلابند، گفت: برای افزایش نظم و برداشت بهتر از جلسات طبق آیین نامه کار را پیش خواهیم رفت.

وی افزود: هدف اصلی، افزایش رضایتمندی شهروندان است لذا باید تلاش افزون تری برای افزایش امیدواری شهروندان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اقتدار شورا به اتحاد شوراست، اظهار داشت: اگر بعضا اختلاف و دودستگی وجود داشت، از این به بعد تلاش می کنیم که باهم باشیم بدون هیچ زاویه ای و متحد و همدل باشیم.

وی اضافه کرد:کمترین مشکلی با کسی نداریم و توانمندی تمام اعضا را مدنظر قرار میودهیم، بنابراین از تجربیات ریاست گذشته شورا نیز باید نهایت استفاده را به انجام رسانیم.

وی ادامه داد:چشم انداز ۱۲ ساله تصویب شده و این چشم انداز باید برنامه راه ما باشد لذا برنامه های یکساله و پنج ساله، باید روشنی راه ما باشند.

وی در انتها خاطرنشان کرد: از تمامی عزیزان درخواست میکنم که به جهت شروع ماه محرم، از چاپ و نصب بنرهای تبریک انتخابات هیات رییسه خودداری کنند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =