کد خبر : 5439
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۲۴

خواهان تعامل با سایر قوا با حفظ شان وزارت کشور هستم

خواهان تعامل با سایر قوا با حفظ شان وزارت کشور هستم

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه رسالت ما جلب رضایت مردم و ارتقاء خوشبینی آنان به نظام است، گفت: خواهان تعامل با سایر قوا با حفظ شان وزارت کشور هستم.     به گزارش نگاه، اسماعیل جبارزاده در جلسه تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید سیاسی وزارت کشور با تشکر از دکتر رحمانی

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه رسالت ما جلب رضایت مردم و ارتقاء خوشبینی آنان به نظام است، گفت: خواهان تعامل با سایر قوا با حفظ شان وزارت کشور هستم.

 

 

به گزارش نگاه، اسماعیل جبارزاده در جلسه تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید سیاسی وزارت کشور با تشکر از دکتر رحمانی فضلی بخاطر حسن اعتماد در سپردن تصدی حوزه سیاسی وزارت کشور به وی اظهار کرد: بنده خواهان تعامل با سایر قوا به ویژه نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی و سایر مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز با حفظ شان و استقلال وزارت کشور هستم.

وی خاطرنشان کرد: رعایت اخلاق و سلسله مراتب اداری و تشکیلاتی در انجام ماموریت های محوله را سرلوحه امور قرار خواهم داد.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: شایسته است تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و جلب رضایت آنها بکار گیریم تا بتوانیم مردم را نسبت به نظام امیدوار و خوشبینی آنان را ارتقاء دهیم.
جبارزاده تاکید کرد: وزارت کشور دستگاهی است که اگر درست فعالیت کند در همه بخش ها می تواند بسیار اثرگذار باشد و یک استاندار قوی و فعال موجب ارتقاء شاخص های پیشرفت در استان خواهد بود.
در این نشست علی اصغر احمدی معاون سیاسی سابق وزیر کشور با آرزوی توفیق برای معاون جدید سیاسی گفت: آقای جبارزاده دارای سوابق انقلابی در سال های دفاع مقدس و از شخصیت های علمی و دانشگاهی است و باید ایشان را در انجام مسئولیت جدید یاری کرد.

وی با تاکید بر اینکه وزارت کشور عمود خیمه سیاست داخلی و امنیت کشور است، افزود: یکی افتخارات زرین وزارت کشور در دولت یازدهم برگزاری چند انتخابات بسیار مهم بود و با هدایت رهبر معظم انقلاب، مشارکت جدی مردم و رعایت مر قانون برگ زرین دیگری بر کارنامه پر افتخار وزارت کشور افزوده شد.

احمدی با اشاره به لزوم تعامل با سایر قوا با حفظ استقلال وزارت کشور گفت: تقویت اداره کل سیاسی، پیگیری انتخابات الکترونیک و تلاش برای پیگیری تصویب قانون جامع انتخابات از اهم اموری است که می تواند به موفقیت های بعدی حوزه سیاسی کمک کند.
وی ادامه داد: در انتخابات گذشته حتی یک رای در هیچ شعبه ای باطل نشد و همکارانم در ستاد انتخابات کشور بدون کوچک ترین جانبداری، مسئولیت های قانونی خود را دنبال کردند و انتخابات با سلامت، امنیت، مشارکت و رعایت مر قانون و حق الناس برگزار شد.

اسماعیل جبارزاده استاندار سابق آذربایجان شرقی به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور در دولت دوازدهم منصوب شد

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 5 =