کد خبر : 14270
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۸:۴۲

خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) از چشم نمایندگان دور نیست

خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) از چشم نمایندگان دور نیست

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) از چشم نمایندگان مجلس دور نیست، از وزارت اطلاعات برای مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی تشکر می کنیم. به گزارش آوای سهند به نقل از ترجمان صبح، معصومه آقاپور در گفت‌وگویی با تبریک روز سربازان گمنام که مصادف با

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) از چشم نمایندگان مجلس دور نیست، از وزارت اطلاعات برای مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی تشکر می کنیم.

به گزارش آوای سهند به نقل از ترجمان صبح، معصومه آقاپور در گفت‌وگویی با تبریک روز سربازان گمنام که مصادف با ولادت امام زمان (عج) است، گفت:در سال های اخیر وزارت اطلاعات و زیر مجموعه‌های آن خدمات ارزنده ای برای کشور انجام دادند، مخصوصا در مسائل اخیر که مسائلی پیچیده و سختی پیش روی امنیت کشور بود؛ از کشف گروهک های تروریستی تا شناسایی عوامل سرویس های جاسوسی ، جلوگیری از ورود اشرار به داخل کشور و غیره ؛ نشان از تلاش این عزیزان دارد.

وی یادآور شد: هجمه هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می شود، هدفمند است، می خواهند چهره ی ایران اسلامی را چهره ای جنگ طلب معرفی کنند و در این بین تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در تقویت بنیه داخلی کشور و انتخاب‌های شایسته این نهاد چه در بخش مدیریتی و چه در بخش هدایتی به بهترین شکل انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد:  این خدمات از چشم ما نمایندگان پوشیده نیست، با تشکر و قدردانی  و تقویت بنیه آنها چه در بودجه و چه در رسانه ها سعی در یاری وزارت اطلاعات خواهیم کرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه خروجی تعامل و هم افزایی بین نهاد‌ها،  امنیت پایدار در کشور ایجاد می کند، افزود: تلاش گسترده وزارت اطلاعات در مبارزه با مفاسد را از نظر دور نداریم، امنیت کنونی مرهون زحمات این سربازان گمنام است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + چهار =