کد خبر : 22962
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴

خدمات ستادی و اداری شهرداری تبریز تا ۱۵ فروردین به صورت دورکاری انجام می‌شود

خدمات ستادی و اداری شهرداری تبریز تا ۱۵ فروردین به صورت دورکاری انجام می‌شود

شهین‌

 شهردار تبریز گفت: با توجه به تشدید شیوع ویروس کرونا در تبریز و در راستای حفظ سلامت شهروندان عزیز و کارکنان خدوم شهرداری، ارائه خدمات ستادی و اداری در قالب دورکاری با هماهنگی مناطق و سازمان‌ها انجام خواهد شد.

به گزارش نگاه ایرج شهین‌باهر با اعلام این خبر اظهار کرد: مقرر شد تا ۱۵ فروردین کارکنان ستادی ضمن عدم حضور فیزیکی در محل کار، پیگیری ارجاعات اداری خود را از طریق تماس تلفنی یا اتوماسیون اداری و شهرسازی انجام دهند.

وی اضافه کرد: در این راستا تمهیدات لازم از طریق سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز برای انجام امور مذکور فراهم شده است.

شهردار تبریز اعلام کرد: از شهروندان محترم تقاضا می کنیم فعلا تا ۱۵ فروردین از مراجعه حضوری به واحدهای ستادی شهرداری خودداری کنند.

وی همچنین تاکید کرد: شهروندان محترم نگران افزایش عوارض و بهره مندی از تخفیفات مقررشده نباشند چراکه بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهرتبریز، تعرفه سال ۹۸ و تخفیف اسفند ۹۸ فعلا معتبر است.

ایرج شهین‌باهر افزود: همچنین نفرات کشیک در واحدهای شهرسازی، دبیرخانه و دفاتر مدیران شهرداری در نظر گرفته شده که شهروندان در صورت ضرورت می‌توانند از طریق تماس تلفنی امور خود را پیگیری کنند.
انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 3 =