کد خبر : 12388
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۲۱

خداحافظی سبزقبایان با جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها/ ماشین‌ِ مهاجری در تبریز چپ کرد!

خداحافظی سبزقبایان با جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها/ ماشین‌ِ مهاجری در تبریز چپ کرد!

شاگردان مهاجری با شکست خانگی مقابل رقیب دسته دومی خود در ضربات پنالتی از راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی بازماندند. به گزارش آوای سهند، تیم‌های ماشین‌سازی و داماش گیلانیان از ساعت ۱۴:۴۵ امروز (چهارشنبه) در دیدار آغازین مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه بنیان دیزل رودرروی هم قرار گرفتند.

شاگردان مهاجری با شکست خانگی مقابل رقیب دسته دومی خود در ضربات پنالتی از راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی بازماندند.

به گزارش آوای سهند، تیم‌های ماشین‌سازی و داماش گیلانیان از ساعت ۱۴:۴۵ امروز (چهارشنبه) در دیدار آغازین مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه بنیان دیزل رودرروی هم قرار گرفتند.

این مسابقه پس از تساوی یک بر یک در وقت‌های قانونی و اضافه، در ضربات پنالتی با برتری نماینده گیلان و صعود این تیم به جمع ۴ تیم نهایی به پایان رسید.

ابتدا امیر تیزرو در دقیقه ۵۳ از روی نقطه پنالتی میهمان گیلانی را پیش انداخت که این گل در دقیقه ۸۶ توسط رضا خالقی‌فر برای سبزقبایان جواب داده شد تا جدال دو تیم در وقت قانونی یک بر یک به اتمام رسیده و کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در اوقات اضافی تیم ماشین‌سازی حملات زیادی برای زدن گل برتری انجام داد و حتی یک بار نیز تیرک دروازه تیم میهمان را به لرزه درآورد اما نتوانست از رسیدن بازی به ضیافت پنالتی‌ها جلوگیری کند و در نهایت در این ضربات با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد.

محمد خرم‌الحسینی، سید احمد موسوی و توحید غلامی پنالتی‌های ماشین‌سازی را گل کردند و ضربه اسماعیل فرهادی و رضا خالقی‌فر به تیر دروازه برخورد کرد و ضربه غلامی هم توسط دروازه‌بان داماش مهار شد.

اما در سمت مقابل، محمد رستمی، عباس کندل و میلاد پورمحسن، پنالتی‌های‌شان را به گل تبدیل کردند و ضربه کنعان طاهرنژاد را فرناندو دخسوس گرفت تا داماش این بازی را به سود خود خاتمه دهد.

بدین ترتیب ماشین‌سازی با هدایت رضا مهاجری اولین باخت خود را تجربه کرده و در خانه خود از راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی بازماند.

گروه داوری: داور وسط: امیر عرب براقی‌ – کمک‌ها: یعقوب حجتی، محمد شاکر و رضوان سرشار

ماشین‌سازی تبریز: فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، محمدحسین کنعانی، عزیز معبودی، محمد اهل شاخه، رضا خالقی‌فر، احمدرضا زنده روح، سید احمد مهدی‌زاده، فرید بهزادی، سعید مهری، سید محمد خرم‌الحسینی.
سرمربی: رضا مهاجری

داماش گیلانیان: جاسم یاسر الهایی، امیر تیزرو، علی آل کثیر، سعید باقرپسند، حسن نیازی، مصطفی آقاخانی، میثم پسندیده، علیرضا توکلی، محمد مختاری، امید قربانی و عباس کندل.
سرمربی: سیامک فراهانی

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 2 =