کد خبر : 5451
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۳۰

خدابخش به احتمال قوی فرد منتخب برای استانداری آذربایجان‌شرقی خواهد بود

خدابخش به احتمال قوی فرد منتخب برای استانداری آذربایجان‌شرقی خواهد بود

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: به احتمال قوی خدابخش، فرد منتخب برای استانداری آذربایجان‌شرقی خواهد بود. به گزارش نگاه به نقل از فارس، احمدعلیرضا بیگی اظهار کرد: به احتمال قوی خدابخش، فرد منتخب برای استانداری آذربایجان‌شرقی خواهد بود و از آنجایی که طبق سوابق و گذشته فعال در عرصه معاونت سیاسی

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: به احتمال قوی خدابخش، فرد منتخب برای استانداری آذربایجان‌شرقی خواهد بود.

به گزارش نگاه به نقل از فارس، احمدعلیرضا بیگی اظهار کرد: به احتمال قوی خدابخش، فرد منتخب برای استانداری آذربایجان‌شرقی خواهد بود و از آنجایی که طبق سوابق و گذشته فعال در عرصه معاونت سیاسی و عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی کارنامه درخشانی از وی داریم، گزینه خوبی برای این مسوولیت است.

وی با بیان اینکه طبق معیارهای تعیین شده از طرف نمایندگان استان برای انتخاب استانداری، خدابخش توانایی پوشش تمام این معیارها را دارد، افزود: تمام خواسته نمایندگان برای انتخاب استاندار این است که فرد منتخب فارغ از موضوعات و تعلقات سیاسی تمام تلاش خود را به حوزه آذربایجان‌شرقی محدود کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به اینکه زمان در حال گذر است و در طی چهار سال استان آذربایجان‌شرقی متضرر بوده، ابراز کرد: متاسفانه در طی این چهار سال مدیران استانی تمام کارهای خود را به عدم داشتن منابع مالی موکول کردند؛ در حالی که پول و اعتبار مهم است ولی مهم‌تر از هر چیزی همت، تلاش و کوشش همگانی برای کلید زدن پروژه‌های بزرگ در استان است که در طول چهار سال از آن غافل بودیم.

وی با تاکید به ظرفیت‌های استان در راستای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی بیان داشت: با توجه به زیرساخت‌های فراهم شده از گذشته و رفع تحریم‌های تحمیل شده به کشور باید شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در طول چهار سال می‌شدیم که چنین نشد و متاسفانه قادر به انجام یک دهم کارهایی انجام گرفته در شرایط سخت تحریم هم نشدند و مدام نبود اعتبار و منابع مالی را بهانه کردند.

بیگی اضافه کرد: مسوولان اجرایی به جای بهره‌گیری از ظرفیت استان و حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی مدام نبود پول را مطرح می‌کردند.

نماینده مجلس شورای اسلامی وجود زیرساخت‌ها، آزادراه‌ها، خطوط انتقال نیرو، شهرک‌های صنعتی و چهار منطقه ویژه در استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: اگر توانایی ترغیب بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در استان را داشته باشیم و موضوع صادرات در استان را ایجاد کنیم، قطعا رونق اقتصادی زیادی را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: در شرایط حال و حاضر روسیه که دچار تحریم شده، استان آذربایجان‌شرقی می‌تواند به عنوان یکی از جایگزین‌های تامین نیاز روسیه مخصوصاً در بخش اقلام کشاورزی تبدیل شود.

بیگی خاطرنشان کرد: متاسفانه در طی این چهار سال از هیچ‌کدام از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها در استان استفاده نکرده و نتیجه آن کارنامه استاندار آذربایجان‌شرقی می‌شود که مردم قاضی اصلی هستند.

وی با بیان اینکه جایگاه جبارزاده نقش تعیین‌کننده در گزینه‌های استانداری خواهد داشت ولی این به آن معنا نیست تحمیلی روی فرد منتخب برای جایگزینی خود داشته باشد، ادامه داد: باید در میان گزینه‌های مطرح شده به سابقه افراد توجه شود و با توجه به سابقه خدابخش که خاطره خوبی در استان از خود برجای گذاشته، می‌تواند به مراتب بهتر از جبارزاده منشاء اثر باشد.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 − 1 =