کد خبر : 10358
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۴۹

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی هستند

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی هستند

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز، خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری ها را جزو طلایه داران جبهه آگاهی جامعه عنوان کرد. به گزارش آوای سهند، سعید حاجی زاده ظهر امروز در آیین بزرگداشت روز خبرنگار با بیان این مطلب اظهار کرد: خبرنگاران خبرگزاری ها و مطبوعات در یک سال گذشته در بحث اطلاع رسانی

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز، خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری ها را جزو طلایه داران جبهه آگاهی جامعه عنوان کرد.
حاجی زاده

به گزارش آوای سهند، سعید حاجی زاده ظهر امروز در آیین بزرگداشت روز خبرنگار با بیان این مطلب اظهار کرد: خبرنگاران خبرگزاری ها و مطبوعات در یک سال گذشته در بحث اطلاع رسانی خدمات شهرداری و انعکاس اخبار و انتقادات در این زمینه گام های بزرگی برداشته اند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، ادامه داد: در روزگاری که از آن به عصر اطلاعات و فن آوری نام می برند، نقش خبرنگار بیش از همه مورد توجه است چرا که آنان تازه ترین اطلاعات را در اختیار مخاطبان قرار می دهند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در ادامه افزود: امروز بنده به عنوان خبرنگار نه به عنوان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز، افتخار می کنم در کنار همکاران خبری خود این روز پربرکت را جشن می گیریم.

وی همچنین یاد پیشکسوتان عرصه خبری را گرامی داشت و گفت: پیشکسوتانی چون حمید آرش آزاد، عزیز حمزه زاده، شفائی، علمی و علیزاده نوبری از جمله بزرگان مطبوعات آذربایجان بودند که امروز در کنار ما نیستند اما یاد و خاطره آنان همواره در جان و دل ها زنده است

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 14 =