کد خبر : 7177
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۴۶

حکم پرونده شورا در دادگستری استان داده شده است/به خواسته‌های برخی نمایندگان مجلس در پرونده شورای شهر و شهرداری تبریز توجهی نکردیم.

حکم پرونده شورا در دادگستری استان داده شده است/به خواسته‌های برخی نمایندگان مجلس در پرونده شورای شهر و شهرداری تبریز توجهی نکردیم.

حجت الاسلام مظفری گفت : برخی نمایندگلن برای دخالت در پرونده شورای شهر و شهرداری تبریز درخواست هایی داشتند که به اهدافشان نرسیدند.   به گزارش آوای سهند به دنبال انتقادات مکرر احمدعلیرضا بیگی از دخالت یکی از نمایندگان مردم تبریز در پرونده فساد مالی شورا و شهرداری و اعمال فشار بر دستگاه قضاء جهت

حجت الاسلام مظفری گفت : برخی نمایندگلن برای دخالت در پرونده شورای شهر و شهرداری تبریز درخواست هایی داشتند که به اهدافشان نرسیدند.

 

به گزارش آوای سهند به دنبال انتقادات مکرر احمدعلیرضا بیگی از دخالت یکی از نمایندگان مردم تبریز در پرونده فساد مالی شورا و شهرداری و اعمال فشار بر دستگاه قضاء جهت اعمال ماده ۴۷۷ آیین دادرسی مدنی، رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی طی مصاحبه‌ای به این موضوع واکنش نشان داد.

حجت‌الاسلام حکمتعلی مظفری در این باره طی گفت‌وگویی ابراز داشت: از اخبار و شایعات اطلاعی ندارم ولی در دوران بررسی پرونده در دادگاه آذربایجان‌شرقی برخی از نمایندگان مجلس خواسته‌هایی داشتند که ما توجه نکردیم و با کمال قاطعیت و استقلال رأی را صادر کردیم اکنون هم در مرحله اعاده دادرسی در دیوان عالی کشور است که از دست دادگستری استان خارج شده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ فردی حق دخالت در روند دادرسی را ندارد افزود: نه تنها حق ندارد، بلکه توان دخالت در روند دادرسی را هم ندارد.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 3 =