کد خبر : 12137
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۱۴

حل مشکلات اقتصادی به کار جهادی دولتمردان نیاز دارد/ دولت هر چه سریع تر تکلیف چند وزارتخانه را مشخص کند

حل مشکلات اقتصادی به کار جهادی دولتمردان نیاز دارد/ دولت هر چه سریع تر تکلیف چند وزارتخانه را مشخص کند

حجت الاسلام آل هاشم گفت: مشکلات اقتصادی، فشار بر اقشار کم_درآمد دارد و نیاز به تصمیم گیری های بزرگ و کار جهادی از سوی دولتمردان دارد.      به گزارش آوای سهند حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه امروز تبریز با اشاره به اهمیت تربیت کودکان، گفت: پدر و مادر باید با

حجت الاسلام آل هاشم گفت: مشکلات اقتصادی، فشار بر اقشار کم_درآمد دارد و نیاز به تصمیم گیری های بزرگ و کار جهادی از سوی دولتمردان دارد.

حل مشکلات اقتصادی به کار جهادی دولتمردان نیاز دارد/ دولت هر چه سریع تر تکلیف چند وزارتخانه را مشخص کند
    

به گزارش آوای سهند حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه امروز تبریز با اشاره به اهمیت تربیت کودکان، گفت: پدر و مادر باید با تربیت صحیح و اعتماد به کودکان، به آنها شخصیت بدهند.
وی با ابراز تاسف از اینکه بعضی والدین آنقدر نسبت به فرزندان خود بی تفاوت هستند که حتی نمی دانند کلاس چندم است، افزود: انتخاب نام نیک به فرزندان، تربیت صحیح و فراهم کردن زمینه ازدواج فرزندان از عمده وظایف پدران در خانواده است.

امام جمعه تبریز در ادامه به روز آمار اشاره داشته و گفت: نظر به اهمیت سرشماری در برنامه ریزی برای کشور، لذا مردم با مامورین سرشماری همکاری شایسته داشته باشند.
وی حادثه تروریستی میرجاوه و ربوده شدن مرزبانان را یادآور شده و تصریح کرد: این اقدام دشمن در ادامه حرکت تروریستی اهواز و بدست آمریکا و ایادی آن جهت ناامن کردن ایران است و تطمیع عوامل نفوذی در میرجاوه توسط دشمن، هدفی جز انحراف افکار عمومی از جنایات خودشان در یمن و قتل خاشفچی و همچنین شکست های سیاسی در عراق ندارند.
نماینده ولی فقیه در استان به دیدار اخیر رهبر انقلاب با نخبگان اشاره کرده و گفت: نباید از مسئولیت نخبگان در برابر مردم غفلت کرد و در کنار تخصص، باید به امر تعهد نیز دقت کرد.
وی تاکید کرد: نخبگان باید نسبت به جنگ تحمیلی اقتصادی، سیاسی و امنیتی علیه کشور احساس مسئولیت کرده و زیر پرچم عدالتخواهی، ستم ستیزی، استقلال و هویت ملی قرار گیرند.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه قتل خاشفچی بدست حکام سعودی، پرده از چهره واقعی این خاندان در حمایت از تروریست های منطقه برداشت، افزود: این جنایت توسط سعودی ها و حمایت آمریکا، مدعیان مبارزه با تروریسم را به دنیا معرفی کرد.
خطیب جمعه تبریز در تشریح مسایل داخلی نیز گفت: مشکلات اقتصادی، فشار بر اقشار کم_درآمد دارد و نیاز به تصمیم گیری های بزرگ و کار جهادی از سوی دولتمردان دارد.
حجت الاسلام آل هاشم از بلاتکلیفی چند وزارتخانه انتقاد کرده و گفت: دولت هر چه سریع تر تکلیف چند وزارتخانه را مشخص کند و با معرفی افراد مورد وثوق نظام به مجلس، به حل مشکلات سرعت بخشد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 16 =