کد خبر : 6968
تاریخ انتشار : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

حضور حداکثری مردم در دیدار ریاست جمهوری، نشانه وحدت و همبستگی ملی است

حضور حداکثری مردم در دیدار ریاست جمهوری، نشانه وحدت و همبستگی ملی است

سخنگوی کمیسیون اجتماعی و‌ نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در دیدار ریاست جمهوری، نشانه وحدت و همبستگی ملی است. زهرا ساعی در یک گفتگو با اشاره به سفیر دکتر روحانی، ریاست جمهوری اسلامی ایران به تبریز در روزهای آتی گفت: قطعا این سفر، خیر و برکات زیادی

سخنگوی کمیسیون اجتماعی و‌ نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در دیدار ریاست جمهوری، نشانه وحدت و همبستگی ملی است.

زهرا ساعی در یک گفتگو با اشاره به سفیر دکتر روحانی، ریاست جمهوری اسلامی ایران به تبریز در روزهای آتی گفت: قطعا این سفر، خیر و برکات زیادی را برای استان و مردم فهیم آذربایجان و تبریز به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: بنده و سایر همکاران خوبم به عنوان نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی بر اساس پیگیری هایی که از وزرا و شخص ریاست محترم جمهور داشته ایم، انتظار داریم شاهد تصویب اعتبارات و بودجه های خوبی در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و … باشیم.

بر اساس گفته سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ، علی رغم وجود بسیاری از مشکلات و بخصوص مشکلات مالی دولت، اکثریت وعده های ریاست محترم جمهور تا حدی محقق شده ولی کافی نیست و باید بهتر از این باشد.

ساعی همچنین از مردم همیشه در صحنه آذربایجان برای حضور باشکوه در دیدار عمومی دکتر روحانی دعوت کرد و حضور حداکثری مردمی را نشانه وحدت و همبستگی دولت و ملت که از تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب است دانست.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 9 =