کد خبر : 4763
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۵۰

حضور افراد ضعیف و وابسته به جناح ها در دولت مشکلات مردم را تداوم می بخشد

حضور افراد ضعیف و وابسته به جناح ها در دولت مشکلات مردم را تداوم می بخشد

فرهنگی افزود: اینکه افراد ضعیف اما وابسته به جناح‌ها و جریان ها بر سر کار بیایند سبب می‌شود تا مردم مشکلاتی که دارند رنج ببرند و احساس کند که مشکلات همچنان ادامه دارد. به گزارش نگاه محمدحسین فرهنگی با اشاره به نزدیک شدن به زمان اعلام اسامی هیأت وزیران از سوی رئیس جمهور، اظهار داشت: آنچه

فرهنگی افزود: اینکه افراد ضعیف اما وابسته به جناح‌ها و جریان ها بر سر کار بیایند سبب می‌شود تا مردم مشکلاتی که دارند رنج ببرند و احساس کند که مشکلات همچنان ادامه دارد.

حضور افراد ضعیف و وابسته به جناح ها در دولت مشکلات مردم را تداوم می بخشد

به گزارش نگاه محمدحسین فرهنگی با اشاره به نزدیک شدن به زمان اعلام اسامی هیأت وزیران از سوی رئیس جمهور، اظهار داشت: آنچه که خیر و صلاح ملت است و نتیجه بهتری به دنبال دارد، کارایی و کارآمدی وزرا و بخش‌های مختف دولت است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استفاده از نیروهای کارآمد و دارای سعه صدر مناسب و معتقد به اهداف و آرمان‌های کشور، می‌تواند مطلوب باشد و طبیعتا مردم نیز از چنین کابینه‌ای استقبال بیشتری می‌کنند.

وی افزود: اینکه افراد ضعیف اما وابسته به جناح‌ها و جریان ها بر سر کار بیایند سبب می‌شود تا مردم مشکلاتی که دارند رنج ببرند و احساس کند که مشکلات همچنان ادامه دارد.

فرهنگی در خصوص لزوم استفاده از افراد همسو با دولت در کابینه، گفت: این موضوع بستگی به رویکرد مسئولان دولت دارد، اگر آن ها اراده کنند کابینه فراجناحی تشکیل دهند، طبیعتا مطلوب تر خواهد بود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: احتمال کارشکنی اعضای هیات دولت به واسطه انتخاب افراد به صورت فراجناحی عملا منتفی می‌شود، شکل دیگر انتخاب اعضای هیات دولت شکل جناحی و بسته است که این شیوه را نفی می‌کنم.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =