کد خبر : 41999
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۲۰

حضور آل هاشم در انتخابات باعث افزایش میزان مشارکت می شود

حضور آل هاشم در انتخابات باعث افزایش میزان مشارکت می شود
محبیوبیت مثال زدنی آل هاشم می تواند به تنهایی نقشی بی بدیل در بالا بردن میزان مشارکت در استان داشته باشد.

به گزارش نگاه، بی تردید می توان او را مصداق بارز رُحَماءُ بَينَهُم دانست آنجا که جنبه های مختلف شخصیتش از بدو قبول مسئولیت در این استان همواره در ترازی بالاتر از سایرین قرار گرفته است، خصوصا زمانی که جامعه ما به شدت نیازمند نسخه محبت به تعبیر علامه جعفری در تفسیر نهج البلاغه است. او نیز چنین نسخه ای را شفابخش دردهای اجتماعی می داند و با فاصله معناداری از همه اقشار سیاسی و اجتماعی در جایگاهی قرار گرفته که سیکل همه این جریانات و بالانس کننده آنان باشد.

آل هاشم هر جا که کم کاری دیده، به امید مسئولان ذیربطش ننشسته و آستین همت را بالا زده تا امورات بر زمین مانده ختم به خیر شود. هر جا که لازم بوده از تریبون نماز جمعه مشکلات و مسائل مبتلا به روز را تذکر داده.

با مسئولین کشوری در لول و کلاس کاری خود آنان رفتار کرده و مطالبات را بدون لکنت، صریح و بی ملاحظه مطرح کرده است. ایام انتخابات در پیش است و جبهه خدمت دیگری اینبار در خبرگان مهیا شده و با تایید صلاحیت قابل پیش بینی اش شوری مضاعف را به فضای انتخاباتی استان داده است. محبیوبیت مثال زدنی این سید بزرگوار می تواند به تنهایی نقشی بی بدیل در بالا بردن میزان مشارکت در استان داشته باشد و پای آرای خاکستری و دودل را به شعبه های رای گیری باز کند. او هیچ گاه در ردیف لِمَ تَقُولُونَ مَا لا تَفْعَلُونَ قرار نگرفته و از این می تواند به اندازه همه ارگان ها و نهادها و شخصیت های حاضر در این عرصه شورآفرین باشد. بی تردید همه ما مستحضریم که برخی مشکلات به گونه ای بوده که بعضی نارضایتی ها را در سطح افکار عمومی ایجاد کرده است و همین موضوع می توانست دستاویزی برای عدم اقناع شهروندان برای حضور در پای صندوق باشد. حال با حضور این چهره مردمی و محبوییت قابل ملاحظه وی می توان به پرشوری انتخابات در این استان امیدوار بود و حتما آرا خود وی در این عرصه هم قابل ملاحظه خواهد بود. اومیتواند بخش قابل توجهی از آرایی را که دل در گرو نظام دارند و از ضعف مدیران قصد غیبت داشتند و به تعبیری قرارشان به قهر بود، حال با پای کار آمدن و حضور آل هاشم تجدیدنظر جدی در تصمیم خود خواهند کرد و باز مثل همیشه سیدی بزرگوار اینبار در عرصه ای مهم تر و حیاتی تر جور همه را خواهد کشید.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + سیزده =