کد خبر : 6652
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۹:۴۵

حساب مردم وفادار ايران از معاندان و مخالفان نظام جداست/ مشكلات معيشتى، اصلى ترين عامل تجمع مردمى در برخى شهرها

حساب مردم وفادار ايران از معاندان و مخالفان نظام جداست/ مشكلات معيشتى، اصلى ترين عامل تجمع مردمى در برخى شهرها

سخنگوى كميسيون اجتماعى و نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسكو در مجلس شوراى با تأکيد بر وفادارى ملت ايران به آرمان هاى نظام مقدس جمهورى اسلامى گفت: حساب مردم از معاندان و فرصت طلبان خارج نشين در جريانات اخير جداست. به گزارش نگاه،  زهرا ساعى، نماينده مردم تبريز، اسكو و آذرشهر در مجلس شوراى اسلامى با

سخنگوى كميسيون اجتماعى و نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسكو در مجلس شوراى با تأکيد بر وفادارى ملت ايران به آرمان هاى نظام مقدس جمهورى اسلامى گفت: حساب مردم از معاندان و فرصت طلبان خارج نشين در جريانات اخير جداست.

به گزارش نگاه،  زهرا ساعى، نماينده مردم تبريز، اسكو و آذرشهر در مجلس شوراى اسلامى با بيان اينكه مشكلات معيشتى و اقتصادى، تنها دليل تجمعات در برخى شهرهاى كشور مى باشد تصريح كرد: هر سه قوه مجريه، قضاييه و مقننه بخصوص مجلس شوراى اسلامى براى رفع مشكلات اقتصادى در كشور دست به دست هم داده اند و اميدواريم در آينده اى نه چندان دور شاهد گشايش و توسعه اقتصادى و بخصوص رفع مشكلات اقتصادى مردم باشيم.

وى افزود: هيچ جريان و حرکت هدايت شده اى که از خارج از مرزها به دنبال ايجاد خلل و تفرقه افکنى در وحدت ملى است ، نخواهد توانست به اهداف و برنامه هاى شوم و شکست خورده خود در داخل کشور برسد و مردم ايران همچون هميشه پشتيبان نظام ، رهبرى و دولت خود هستند.

وى خاطرنشان کرد: هوشمندى و بصيرت ملى مردم جمهورى اسلامى ايران ، چيزى نيست که با هوچى گرى هاى فرصت طلبانه عده اى شکست خورده خدشه دار شود و مردم هوشمند كشورمان، با توجه به منويات مقام معظم رهبرى و در کنار دولت و مجلس ، در راستاى اهداف و آرمان هاى عاليه انقلاب و اسلام حرکت خواهند کرد.

نماينده مردم تبريز در مجلس شوراى اسلامى در عين حال گفت: مردم و نظام مقدس جمهورى اسلامى ايران همچون يد واحده در کنار و پشت سر هم حرکت مى کنند و جدايي اين دو از هم آرزوى ناممکنى است که دشمنان ايران اسلامى مثل هميشه به گور خواهند
برد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =