کد خبر : 16911
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

حرکت جنجالی سوپراستار تراکتور با انگشتر پادشاهی تی‌تی‌ها +عکس

حرکت جنجالی سوپراستار تراکتور با انگشتر پادشاهی تی‌تی‌ها +عکس

بازیکن گرانقیمت و کلیدی تراکتورسازی، با تصاویری که از خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشت، موجب بروز حاشیه‌های تازه‌ای در فوتبال داخل شد. رشید مظاهری سنگربان جدید باشگاه تراکتورسازی که به خوبی راه ارتباط‌گیری با تی‌تی‌ها را یاد گرفته است، با به اشتراک گذاشتن تصویری جنجالی از انگشتر پادشاهی تراکتور بر دست خود که

بازیکن گرانقیمت و کلیدی تراکتورسازی، با تصاویری که از خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشت، موجب بروز حاشیه‌های تازه‌ای در فوتبال داخل شد.

رشید مظاهری سنگربان جدید باشگاه تراکتورسازی که به خوبی راه ارتباط‌گیری با تی‌تی‌ها را یاد گرفته است، با به اشتراک گذاشتن تصویری جنجالی از انگشتر پادشاهی تراکتور بر دست خود که میان هواداران این تیم نیز بسیار محبوب است، باعث شد تا هواداران تیم خودی را به وجد بیاورد و کری‎خوانی سنگینی را برای هواداران تیم رقیب ترتیب بدهد.

این انگشتر که از سوی هواداران متعصب تراکتور به رشید مظاهری رسیده است، حسابی او را ذوق زده کرده و بدین شرح از آنها تشکر و قدردانی به عمل آورد تا باز هم عشق و تعصب خود را به پیراهن سرخ‌های تبریز با این رفتارهای جالب و جذاب به تصویر کشیده باشد!

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × سه =