کد خبر : 39956
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

حذف ۱۵ هزار مترمربع چمن در راستای مدیریت بهینه آب خام

حذف ۱۵ هزار مترمربع چمن در راستای مدیریت بهینه آب خام
شهردار منطقه ۶ تبریز از حذف ۱۵ هزار مترمربع چمن بر اساس دستورالعمل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و کاشت درختچه در راستای مدیریت بهینه آب خام خبر داد.

به گزارش نگاه، احمد انیسه در هشتمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز در سال جاری اظهار کرد: در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری در غرب و شمال‌غرب تبریز هزار و دویست نهال در کنارگذر غربی تبریز کاشت شده است که ۱۸ هزار چاله‌کنی برای کاشت پاییزه انجام می‌شود.

وی افزود: چهار هزار و ۵۰۰ اصله نهال، ۲۴ هزار اصله درختچه و ۲۰ هزار بوته گل دایمی در سال جاری در سطح منطقه کاشت شده است که ۲۷۰ هزار مترمربع کاشت گل نشایی و کاشت گل کلم و داودی نیز در برنامه کاشت در سال جاری قرار دارد.

انیسه خاطرنشان کرد: سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر لوله‌گذاری شبکه خام در در سطح منطقه جایگذاری و چهار هزار و ۵۰۰ متر آبیاری قطره‌ای انجام شده است.

وی با اشاره به تأمین روشنایی پارک‌های سطح منطقه اضافه کرد: روشنایی پارک‌های لاله، صنعت قراملک، باب‌الحوائج شهید رجایی و شقایق شنب‌غازان با نصب پروژکتورهای جدید تأمین شده است.

شهردار منطقه ۶ تبریز با اشاره ضرورت مدیریت بهینه آب خام در سطح شهر یادآور شد: ۱۵ هزار مترمربع چمن بر اساس دستورالعمل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و کاشت درختچه در راستای مدیریت بهینه آب خام حذف شده است.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 11 =