کد خبر : 15161
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۸:۰۰

حجاب میراث دینی و ملی ایرانیان است

حجاب میراث دینی و ملی ایرانیان است

معاون مدیر کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی در جلسه کارگروه تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب استان گفت:دشمنان نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب تلاش کرده اند اعتقادات مردم را مورد هجوم قرار دهند و در این میان ترویج بی حجابی و بدحجابی دستور کار اصلی آنها است. به گزارش آوای سهند، حسن سامع

معاون مدیر کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی در جلسه کارگروه تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب استان گفت:دشمنان نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب تلاش کرده اند اعتقادات مردم را مورد هجوم قرار دهند و در این میان ترویج بی حجابی و بدحجابی دستور کار اصلی آنها است.

به گزارش آوای سهند، حسن سامع نصایح افزود: ایجاد کمپین هایی با عناوین گوناگون توسط اپوزسیون نظام با استفاده از امکانات شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی،متدینان و علاقه مندان نظام اسلامی را نگران کرده است،ولی خوشبختانه اکثریت مردم ایران به مقوله حجاب به عنوان یک اصل بدیهی شرعی و میراث دینی و ملی خود نگاه می کنند.

وی تصریح کرد: ما باید سعی کنیم با اقدامات ایجابی و نرم افزاری با موضوع بدحجابی برخورد نماییم و با معرفی الگوهای برتر در این زمینه،نسل جوان و نوجوان را از خطرات مصون نگاه داریم.

سامع نصایح گفت:خوشبختانه وضعیت کلی استان آذربایجان شرقی در زمینه عفاف و حجاب مناسب است و برخی ناهنجاری ها در سطح کلان شهر تبریز نباید باعث شود تا برنامه های موثر دستگاه های دولتی استان در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نادیده گرفته شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + شانزده =