کد خبر : 13254
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ - ۸:۱۱

جنگ مدعیان در فینال بی‌خاصیت/ چرخ گیتی به کام مس می‌چرخد؟!

جنگ مدعیان در فینال بی‌خاصیت/ چرخ گیتی به کام مس می‌چرخد؟!

شاگردان اسماعیل تقی‌پور در فینال زودرس دور مقدماتی لیگ برتر فوتسال در خانه تیم صدرنشین گیتی‌پسند به میدان می‌روند. هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال فردا (چهارشنبه) با برگزاری ۷ دیدار همزمان از ساعت ۱۶ پیگیری خواهد شد که در حساس‌ترین پیکار هفته، تیم‌های مدعی گیتی‌پسند و مس سونگون در اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

شاگردان اسماعیل تقی‌پور در فینال زودرس دور مقدماتی لیگ برتر فوتسال در خانه تیم صدرنشین گیتی‌پسند به میدان می‌روند.

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال فردا (چهارشنبه) با برگزاری ۷ دیدار همزمان از ساعت ۱۶ پیگیری خواهد شد که در حساس‌ترین پیکار هفته، تیم‌های مدعی گیتی‌پسند و مس سونگون در اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

فینال بی‌خاصیت در اصفهان

دو نماینده فوتسال اصفهان و آذربایجان‌شرقی در حالی رودرروی هم قرار می‌گیرند که در هفته گذشته موفق شدند رقبای خود را شکست داده و با پیروزی به استقبال این بازی که از آن به عنوان فینال دور مقدماتی یاد می‌شود، بیایند.

طی این دیدارها، شاگردن رضا لک در زمین آذرخش بندرعباس به برتری پرگل ۷ بر ۳ دست یافتند و لاله‌های نارنجی آذربایجان که در خانه خود پذیرای شهرداری ساوه بودند، توانستند میهمان‌شان را با ۳ گل از پیش رو بردارند.

درحال حاضر، گیتی‌پسند با ۵۵ امتیاز پیشتاز مسابقات بوده و مس سونگون با ۵ امتیاز کمتر در تعقیب این تیم است. بنابراین پیروزی در این بازی تنها امید مسی‌ها برای رسیدن به صدر جدول در هفته‌های باقی مانده قلمداد می‌شود.

البته برای جدال دو تیم می‌توان نبرد «ترین‌ها» هم لقب داد، جایی که بهترین خطوط حمله و دفاعی لیگ برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد و همچنین تیمی که بیشترین برد را دارد با تیمی روبرو می‌شود که کمترین باخت را از آنِ خود کرده است.

وقتی صدرنشینی توفیری ندارد!

مسابقات لیگ برتر فوتسال در فصل جاری با فرمت جدیدی برگزار می‌شود، بدین قرار که پس از انجام دور مقدماتی در طی ۲۶ هفته طبق روال دوره‌های اخیر، ۸ تیم برتر راهی مرحله پلی‌آف شده و به صورت حذفی برای قهرمانی خواهند جنگید.

بدیهی است با اضافه شدن این مرحله و با توجه به اینکه دو تیم گیتی‌پسند و مس خود را از سایر تیم‌ها جدا کرده‌اند، این مقوله حداقل در بالای جدول از حساسیت مسابقات کاسته و صدرنشینی توفیر چندانی به حال دو تیم ندارد.

با این حال، اسماعیل تقی‌پور سرمربی مس سونگون می‌گوید تیمش به عنوان مدافع قهرمانی برای اینکه شخصیت قهرمانی خود را حفظ نماید، تلاش می‌کند تا اختلاف امتیازی موجود را جبران و با صدرنشینی به استقبال مرحله حذفی برود.

اما فرهاد فخیم کاپیتان این تیم نیز در عین اینکه معتقد است مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال را جذاب‌تر کرده است، از طرفی دیگر می‌گوید این امر باعث شده است تا تیم‌های بالای جدول انگیزه‌ خود را برای ادامه دور مقدماتی از دست بدهند.

چرخ گیتی به کام مس!

نگاهی به تقابل‌های اخیر گیتی‌پسند و مس سونگون در لیگ برتر فوتسال حاکی از برتری نماینده فوتسال آذربایجان بر رقیب اصفهانی دارد، بطوری‌که در هر سه رویارویی قبلی  دو تیم، لاله‌های نارنجی با برد زمین مسابقه را ترک کرده‌اند.

مسی‌ها هم در دو بازی فصل گذشته و هم در بازی رفت موفق شدند گیتی‌پسند را شکست دهند که در این بین، برد دور برگشت فصل گذشته در اصفهان که منجر به مسجل شدن قهرمانی این تیم شد خاطره خوشی را برای آنها رقم زد.

دیدار رفت دو تیم در تبریز با برتری ۴ بر ۳ مسی‌ها خاتمه یافت که در این بازی، مرتضی عزتی، فرهاد فخیم،‌ علیرضا عسگری‌ و ابوالقاسم عروجی برای مس و مهدی جاوید، سعید احمدعباسی و محمد شجری برای گیتی‌پسند گلزنی کردند.

با توجه به آمار فوق و اینکه هر دو تیم در فصل جاری در خانه شکست‌ناپذیر بوده‌اند و همچنین این نکته که مس با هدایت اسماعیل تقی‌پور تاکنون باختی نداشته است، باید دید که آیا طلسمی در این بازی ابطال می‌شود یا خیر؟

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =