کد خبر : 23922
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

جشنواره هدف، با هدف انتخاب برترین های ورزشی استان برگزار می شود

جشنواره هدف، با هدف انتخاب برترین های ورزشی استان برگزار می شود

جشنواره هدف

 رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره هدف گفت: هیئت های ورزشی نفرات برتر را بر اساس شاخص های خود به مرحله داوری معرفی خواهند کرد.

جشنواره هدف

به گزارش نگاه، نشست خبری جشنواره هدف با هدف انتخاب برترین های سال ۹۸ ورزش استان با حضور خبرنگاران برگزار شد.

“شهرام دبیری” در رابطه با تفاوت جشنواره هدف اظهار کرد: برنامه هایی قبلا مشابه این جشنواره اتفاق افتاده بود که این بار متفاوت تر از گذشته در نظر داریم جشنواره در سطح ملی در رشته های مختلف ورزشی با احتساب تمام موارد اخلاقی، مربیان پرتلاش و پدیده هایی که هستند، بدرخشد.

 دبیری ادامه داد: همچنین در این جشنواره تقدیر از پیشکسوتان ورزشی با هدف تشویق بقیه ورزشکاران جزء اهداف این جشنواره خواهد بود.

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره هدف گفت: هر ساله موسسه رسانه و ورزش تبریز در این امر پیشقدم می شد که امسال شورای شهر، مجموعه شهرداری، اداره ورزش و جوانان و سایر اسپانسر هایی که همه دست به دست هم برای برگزاری باشکوه این جشنواره مشارکت خواهند داشت.

 دبیری با اشاره به زمان برگزاری جشنواره خاطر نشان کرد: بدلیل اپیدمی ویروس کرونا امکان برگزاری این جشنواره در زمان معین شده به تعویق افتاد و بعد از رفع کرونا پیش بینی های ما برای ۲۰ خرداد ماه روز فرهنگ پهلوانی خواهد بود که در غیر این صورت یک ماه دیگر به تعویق خواهد افتاد.

 وی با اشاره به نحوه انتخاب نفرات برتر توضیح داد: هیئت های ورزشی منتخبین را بر اساس شاخص ها انتخاب و تیم داوری هم بعد از معرفی نفرات از سوی هیئت های ورزشی داوری خواهند کرد که اداره ورزش و جوانان برای این مراحل نظارت خواهند کرد.

 وی در پایان تاکید کرد: تبریز و آذربایجان مهد ورزشکاران است که امیدواریم این جشنواره بتواند در راستای ارتقای ورزش استان موثر واقع شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 7 =