کد خبر : 7155
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

جزئیات هک نمایشگرهای فرودگاه شهید مدنی در گفت و گو با فرماندار تبریز

جزئیات هک نمایشگرهای فرودگاه شهید مدنی در گفت و گو با فرماندار تبریز

 فرماندار تبریز گفت: دیشب به مدت ۴ دقیقه مانیتورهای فرودگاه شهید مدنی تبریز هک شدهند و پیام‌هایی در ‌آن به نمایش درآمد.    به گزارش آوای سهند به نقل از آناج؛ علیار راستگو در گفت‌وگویی با اشاره به خبر هک نمایشگرهای فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز، ابراز داشت: این اتفاق ساعت ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه رخ داده

 فرماندار تبریز گفت: دیشب به مدت ۴ دقیقه مانیتورهای فرودگاه شهید مدنی تبریز هک شدهند و پیام‌هایی در ‌آن به نمایش درآمد.راستگو

   به گزارش آوای سهند به نقل از آناج؛ علیار راستگو در گفت‌وگویی با اشاره به خبر هک نمایشگرهای فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز، ابراز داشت: این اتفاق ساعت ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه رخ داده و حداکثر به مدت ۴ دقیقه کنترل مانیتورها در اختیار هکرها قرار گرفته است.

وی افزود: بلافاصله پس از این اتفاق مسئولان امر کنترل مانیتورها را در دست گرفته‌اند و اکنون نیز نهادهای ذی‌ربط درصدد شناسایی خاطیان هستند.

فرماندار تبریز با بیان اینکه مشابه این اتفاق پیش‌تر در مشهد رخ داده بود، عنوان کرد: فعلا مشخص نشده که مسببان بروز این اتفاق چه کسانی هستند و معلوم نیست که به صورت فردی یا گروهی نمایشگرها هک شده‌اند؛ بررسی‌ها ادامه دارد و در نهایت معلوم خواهد شد از داخل این اقدام صورت گرفته یا آنکه از خارج از کشور چند دقیقه‌ای موفق به هک سیستم نمایش شده‌اند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + هفده =