کد خبر : 30692
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴

جزئیات تعطیلی مدارس آذربایجان‌شرقی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن

جزئیات تعطیلی مدارس آذربایجان‌شرقی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن

به گزارش نگاه، جعفر پاشایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در وضعیت قرمز فعالیت‌های آموزشی تمام مدارس شهری به صورت غیرحضوری پیگیری خواهد شد و مدارس روستایی طبق دستورالعمل‌های که پیشتر ابلاغ شده آموزش‌ها را حضوری با رعایت دقیق نکات بهداشتی پیگیری کنند. وی ابراز داشت: در وضعیت نارنجی، زرد و آبی فعالیت‌های آموزشی

به گزارش نگاه، جعفر پاشایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در وضعیت قرمز فعالیت‌های آموزشی تمام مدارس شهری به صورت غیرحضوری پیگیری خواهد شد و مدارس روستایی طبق دستورالعمل‌های که پیشتر ابلاغ شده آموزش‌ها را حضوری با رعایت دقیق نکات بهداشتی پیگیری کنند.
وی ابراز داشت: در وضعیت نارنجی، زرد و آبی فعالیت‌های آموزشی مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی، دوره اول متوسطه در مدارس شهری به صورت غیرحضوری پیگیری خواهد شد و مدارس دوره دوم متوسطه شهری و تمام مدارس روستایی طبق دستورالعمل‌های که پیشتر ابلاغ شده آموزش‌ها را حضوری با رعایت دقیق نکات بهداشتی پیگیری می‌کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: بر اساس آخرین آمار رنگ‌بندی شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی آذرشهر، اهر، شبستر، ملکان، هشترود، سراب، هریس، مراغه و جلفا در وضعیت قرمز، شهرستان‌های هوراند، چاراویماق، عجب شیر و خداآفرین در وضعیت زرد و تبریز و سایر شهرهای استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.
گفتنی است هیچ شهرستان در وضعیت کرونایی آبی در استان وجود ندارد.
انتهای پیام/
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + دوازده =