کد خبر : 13105
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۱۰

جریان تکفیری شیعه و سنی نمی‌شناسد/ خدا ترویج‌دهنگان تفکر اشرافی را لعنت کند

جریان تکفیری شیعه و سنی نمی‌شناسد/ خدا ترویج‌دهنگان تفکر اشرافی را لعنت کند

فرمانده سپاه عاشورای استان گفت: خدا لعنت کند به کسانی که تفکر اشرافیت را دراین جامعه رونق دادند و متاسفانه هنوز این تفکر ادامه دارد. به گزارش آوای سهند، سردار عابدین خرم صبح امروز در دومین یادواره شهدای جبهه مقاومت اسلامی تبریز و ۱۶ شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت : باید قدرخانواده های شهدا را بدانیم و از

فرمانده سپاه عاشورای استان گفت: خدا لعنت کند به کسانی که تفکر اشرافیت را دراین جامعه رونق دادند و متاسفانه هنوز این تفکر ادامه دارد.

به گزارش آوای سهند، سردار عابدین خرم صبح امروز در دومین یادواره شهدای جبهه مقاومت اسلامی تبریز و ۱۶ شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت : باید قدرخانواده های شهدا را بدانیم و از دانشگاه آزاد که برای این عزیزان برنامه تدارک دیدند، قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: از عجائب تاریخ انقلاب اسلامی همین شهدای مدافع حرم هستند، روزی که دفاع مقدس شروع شد همه با تشویق به جبهه‌ها می‌رفتند و به صف‌های الهی پیوستند و در مقابل دشمنی که می‌خواست خاک ودین ما را لگدمال کند ایستاند.

فرمانده سپاه عاشورای استان تاکید کرد: این مردان بزرگ رفتند و دشمن را از خاک ما بیرون کردند اما در حال حاضر ما کسی را برای حضور در جبهه مقاومت تشویق نمی‌کنیم اما جوان‌های پاک این کشور در مقابل دشمن تکفیری می ایستند و درحالیکه خاک کشور ما هم اشغال نشده در مقابل دشمن دین می ایستند.

وی با بیان اینکه گفتمان رهبری امروز از جنس انقلابی گری است، تصریح کرد: ما انقلابی هستیم، محور مقاومت امروز مستحکم‌تر و قوی‌تر ازگذشته حضور دارد که نتیجه خون‌های این شهدای عزیز جبهه مقاومت است.

سردار خرم افزود: جریان تکفیری که سنی و شیعه نمی‌شناسد ٣٠٠ مساجد را در طول ٣ سال نابود کرده است، شما فکر می‌کنید اگر این جریان دستش به حرم حضرت زینب کبری یا امامان عسگرین می‌رسید چه انفاقی رخ می‌داد؟

وی در پایان در خصوص رواج اشرافیگری در جامعه خاطرنشان ساخت: خدا لعنت کند به کسانی که تفکر اشرافیت را دراین جامعه رونق دادند و متاسفانه هنوز این تفکر ادامه دارد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × سه =