کد خبر : 9846
تاریخ انتشار : شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۱۲

تیم ماشین سازی تبریز لیگ هیجدهم را با تساوی شروع کرد

تیم ماشین سازی تبریز لیگ هیجدهم را با تساوی شروع کرد

تیم فوتبال ماشین سازی شهریار تبریز در نخستین بازی هیجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور مقابل مهمان خود استقلال خوزستان یک بر یک به تساوی دست یافت. به گزارش آوای سهند، دیدار دو تیم ماشین سازی شهریار تبریز و استقلال خوزستان عصر جمعه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با

تیم فوتبال ماشین سازی شهریار تبریز در نخستین بازی هیجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور مقابل مهمان خود استقلال خوزستان یک بر یک به تساوی دست یافت.

به گزارش آوای سهند، دیدار دو تیم ماشین سازی شهریار تبریز و استقلال خوزستان عصر جمعه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با حضور کمتر از ۳۰۰ نفر تماشاگر برگزار شد.
نیمه اول این بازی، شاگردان کریمی با انجام یک بازی دقیق و کنترلی توانستند دقیقه ۱۲ توسط شوت پشت محوطه جریمه محسن یوسفی دروازه تیم مهمان را باز کنند تا این نیمه را با نتیجه یک بر صفر به رختکن بروند.
در نیمه دوم تیم استقلال خوزستان که با برتری تیم ماشین سازان روبرو شده بود، به دفاع کشید تا شاید از ضد حمله ها استفاده کند و سرانجام دقیقه ۸۶ بازی توانست توسط وحید خشتان گل تساوی را به ثمر برساند تا بازی یک بر یک خاتمه یابد.
در این بازی میثم کریمی دقیقه ۲۰ ، رضا درویشی دقیقه ۴۰ و احمد آل نعمه دقیقه ۴۷ از تیم استقلال خوزستان و توحید غلامی دقیقه ۵۶ از تیم میزبان کارت زرد گرفتند.
همچنین فرید امیری دقیقفه ۲۸ با ناصر قلاوند و ایوب کلانتری دقیقه ۴۶ با سعید زارع و وحید خشتان دقیقه ۷۵ برای تیم استقلال خوزستان و علیرضا ارجمندیان دقیقه ۴۶ با حسین ابرقویی و عرفان افراز دقیقه ۷۵ با رضا خالقی فر برای تیم ماشین سازی شهریار تبریز تعویض شدند.
تیم داوری این بازی را علی صفایی به عنوان داور وسط، علی دودانگه و عسگر محمدی به ترتیب داور اول و دوم، امیر عرب براقی داور چهارم و ابراهیم میرزابیگی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
از حواشی بازی امروز می توان به درج نام گسترش فولاد در نمایشگر ورزشگاه اشاره کرد.
که به گفته ناظر بازی هیچ گزراشی مبنی بر تعویض نام تیم گسترش فولاد به ما ارسال نشده و این درحالی است که بازیکنان تیم ماشین سازی با پیراهن های طرد و شبز وارد میدان شدند و هواداران این تیم هم پرچم ماشین سازی را برافراشته بودند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =