کد خبر : 18420
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

تیم فوتسال دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی، قهرمان آسیا شد

تیم فوتسال دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی، قهرمان آسیا شد

‏تیم فوتسال دانش‌آموزی استان آذربایجان‌شرقی که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در اولین دوره مسابقات فوتسال دانش‌آموزی آسیا در تایلند شرکت کرده بود، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. به گزارش فارق، اولین دوره مسابقات فوتسال دانش‌آموزی آسیا زیر نظر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی آسیا از سوم تا یازدهم شهریورماه جاری در شهر بانکوک

‏تیم فوتسال دانش‌آموزی استان آذربایجان‌شرقی که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در اولین دوره مسابقات فوتسال دانش‌آموزی آسیا در تایلند شرکت کرده بود، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش فارق، اولین دوره مسابقات فوتسال دانش‌آموزی آسیا زیر نظر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی آسیا از سوم تا یازدهم شهریورماه جاری در شهر بانکوک برگزار شد.

در این مسابقات تیم فوتسال دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی به نمایندگی از کشورمان در سکوی نخت ایستاد و تیم‌های تایلند و چین در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

سفیر ایران در تایلند با حضور در محل کنسولگری کشورمان در بانکوک، از تیم فوتسال دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی به عنوان قهرمان رقابت‌های آسیایی تجلیل کرد.

شایان ذکر است؛ تیم فوتسال دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی به سرپرستی مرتضی احمدزاده گرگری و سرمربیگری یاشار مطلب‌زاده در این مسابقات شرکت کرده بود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 7 =