کد خبر : 3067
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۷:۳۴

توطئه فدراسیون فوتبال علیه تراکتور بی‌جواب نخواهد ماند

توطئه فدراسیون فوتبال علیه تراکتور بی‌جواب نخواهد ماند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیریم تا ببینیم چه کسانی مسبب اتفاقات باشگاه تراکتورسازی هستند.   به گزارش نگاه به نقل از آناج، نادر قاضی‌پور در رابطه با اتفاقات اخیر باشگاه تراکتورسازی که موجب دوری این تیم از کورس قهرمانی لیگ برتر شد، به انتقاد از رئیس فدراسیون فوتبال پرداخته و اظهار

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیریم تا ببینیم چه کسانی مسبب اتفاقات باشگاه تراکتورسازی هستند.

 

به گزارش نگاه به نقل از آناج، نادر قاضی‌پور در رابطه با اتفاقات اخیر باشگاه تراکتورسازی که موجب دوری این تیم از کورس قهرمانی لیگ برتر شد، به انتقاد از رئیس فدراسیون فوتبال پرداخته و اظهار داشت: ما این عملکرد تاج علیه فوتبال آذربایجان را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت و نشان خواهیم داد که نمی‌توان با دست‌های پشت پرده اداره امور را به دست گرفت.

وی افزود: برخورد قاطعانه‌ای با فدراسیون فوتبال خواهیم داشت و پیگیر تشکیل جلسه و توضیحات فدراسیون فوتبال در رابطه با وقایع اتفاق افتاده هستیم،، عده‌ای فکر می‌کنند که می‌شود با برخی سیاست‌های ناسازگار حق فوتبال آذربایجان را از بین ببرند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیگیر هستیم تا ببینیم چه کسانی باعث و بانی به وجود آمدن چنین افتضاحاتی بودند تا نگذارند تیم تراکتورسازی به نتایج مطلوب خود برسد.

گفتنی است باشگاه تراکتورسازی تبریز به دلیل شکایت حمزه یونس بازیکن تونسی سابق خود، از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شده که با استناد به صدور کارت بازی بازیکنان جدید این تیم می‌توان گفت اهمال‌کاری فدراسیون فوتبال در این قضیه بسیار مشهود است.

همچنین خاطرنشان می‌گردد برنامه‌ریزی نامناسب مسابقات لیگ برتر و برگزاری ناعادلانه دیدارهای تراکتورسازی قبل از پرسپولیس نیز در نتایج نماینده محبوب فوتبال آذربایجان تاثیر فراوانی گذاشته و این تیم را از کورس قهرمانی این رقابت‌ها دور کرد.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =