کد خبر : 23638
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷

توزیع گوشت تنظیم بازار ماه رمضان در آذربایجان شرقی آغاز شد

توزیع گوشت تنظیم بازار ماه رمضان در آذربایجان شرقی آغاز شد

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی گفت: توزیع و فروش گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان، در این استان آغاز شد. به گزارش نگاه به نقل از ایرنا، کریم صدیقیان روز چهارشنبه در گفت و گویی اعلام کرد: ۷۲۶ تن گوشت قرمز و ۱۲۱۱ تن گوشت مرغ منجمد، سهمیه آذربایجان شرقی است.وی

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی گفت: توزیع و فروش گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان، در این استان آغاز شد.

به گزارش نگاه به نقل از ایرنا، کریم صدیقیان روز چهارشنبه در گفت و گویی اعلام کرد: ۷۲۶ تن گوشت قرمز و ۱۲۱۱ تن گوشت مرغ منجمد، سهمیه آذربایجان شرقی است.
وی اظهار کرد: ذخایر مواد پروتئینی نیز در استان مطلوب است و از این بابت در تأمین گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد مشکل خاصی وجود ندارد.
مدیرکل پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی ادامه داد: با تدابیر اتخاذ شده هیچ کمبود و افزایش قیمتی در ماه مبارک رمضان نداریم و هرچقدر بازار نیاز به گوشت قرمز و مرغ منجمد وجود داشته باشد، از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان تأمین می شود.
صدیقیان اضافه کرد: قیمت فروش شرکت پشتیبانی امور دام به شرکت‌های مباشر و فروشگاه‌های توزیع‌کننده برای گوشت قرمز و مرغ منجمد به ترتیب ۳۸ هزار تومان و ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان و حداکثر قیمت فروش برای خانوارهای مصرف‌کننده به ترتیب ۴۰ هزار تومان و ۱۲ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم است.
مدیرکل پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی گفت: بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان، این اقلام در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، غرفه‌های سازمان میادین و تره‌بار، تعاونی‌های مصرف و توزیعی و شبکه‌های توزیع منتخب صنفی توزیع می‌شود.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =