کد خبر : 5611
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۱۹

تنها داور خانم مسابقات کاپ آسیا بودم/ تمام قدرت‌های برتر آسیا در مسابقات حضور داشتند

تنها داور خانم مسابقات کاپ آسیا بودم/ تمام قدرت‌های برتر آسیا در مسابقات حضور داشتند

داور بین‌المللی تنیس روی میز کشور گفت: تنها داور خانمی بودم که در مسابقات تنیس رو‌ی میز کاپ آسیا حضور داشتم. به گزارش نگاه، به نقل از فارس، سوانا دانغیان ظهر امروز اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا از ۲۵ شهریور تا ۲۷ شهریور در احمد آباد هند برگزار شد و در این مسابقات

داور بین‌المللی تنیس روی میز کشور گفت: تنها داور خانمی بودم که در مسابقات تنیس رو‌ی میز کاپ آسیا حضور داشتم.

به گزارش نگاه، به نقل از فارس، سوانا دانغیان ظهر امروز اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا از ۲۵ شهریور تا ۲۷ شهریور در احمد آباد هند برگزار شد و در این مسابقات کشورهای مانند چین تایپه، چین، هند، کره جنوبی، ایران، عربستان، سنگاپور و چند کشور دیگر حضور داشتند و سطح مسابقات بسیار بالا بوده و تمام کشورهای مطرح آسیا در این مسابقات حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات چهار نماینده از ایران حضور داشتند که ۲ ورزشکار مرد و یک ورزشکار زن و من به عنوان داور بودیم که تنیس‌بازان مرد کشور تا یک هشتم نهایی مسابقات صعود کردند.

دانغیان در مورد عملکرد خود در این مسابقات گفت: من تنها داور از کشور ایران و تنها داور خانم مسابقات بودم و چند مسابقه حساس را بدون هیچ مشکلی قضاوت کردم.

وی گفت: از هیات تنیس روی میز استان آذربایجان‌شرقی همچنین فدراسیون تنیس روی میز کشور به خاطر اعتماد به من تشکر می‌کنم و باید عنوان کنم که داوران بین‌المللی دیگری هم در کشور حضور دارند.

 داور بین‌المللی تبریزی تصریح کرد: من بازیکن تنیس روی میز بودم و از مقطع دبیرستان تا دانشگاه عضو تیم دبیرستان و دانشگاه بوده در مسابقات نظام پزشکی و علوم پزشکی نیز مقام‌هایی را نیز به دست آورده‌ام.

وی افزود: در زمان ورزشکاری‌ام دوره‌های مربیگری و داوری تنیس روی میز درجه۳، درجه ۲ و درجه یک را طی کردم و در داوری به درجه بین‌المللی رسیدم و در مربیگری نیز دارای مدرک درجه یک هستم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بخش بزرگی از زندگی من به ورزش اختصاص یافته و علاوه بر تنیس روی میز، مدرک مربیگری درجه ۳ آمادگی جسمانی داشته و در رشته‌های دوچرخه‌سواری، صخره‌نوردی و کوهنوردی هم فعالیت داریم، اما هنوز در این رشته‌ها مدرک مربیگری ندارم.

سوانا دانغیان دارای مدرک دکترای ورزش و آشنا به چند زبان خارجی است که سال گذشته با بالاترین امتیاز در آزمون داوری بین‌المللی تحت نظر فدراسیون جهانی پذیرفته شده است و به نمایندگی از کشورمان در مسابقات قهرمانی کاپ آسیا به میزبانی احمدآباد هند حضور یافت.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 8 =