کد خبر : 40868
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

تملک پروژه فرامنطقه ای مسیرگشائی ۳۵ متری مفتح به کوثر شرقی

تملک پروژه فرامنطقه ای مسیرگشائی ۳۵ متری مفتح به کوثر شرقی
شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: پروژه فرامنطقه ای مسیرگشائی ۳۵ متری مفتح (انقلاب) به کوثر شرقی در مرحله قیمت گذاری املاک و پرداخت غرامت است.

موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: شهرداری منطقه ۲ برای تردد بدون ترافیک وسایل نقلیه شهری و روان سازی عبور و مرور شهروندان از مرکزی ترین مسیر شهر، درحال تملک پروژه فرامنطقه ای مسیرگشائی ۳۵ متری مفتح (انقلاب) به کوثر شرقی است.

وی افزود: پنج ملک از ۶۴ ملک تجاری و مسکونی واقع در مسیر توسط  اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه ۲ توافق و پرداخت غرامت شده و ۳۵ ملک هم توسط هیئت ارزیابی در مرحله قیمت گذاری است.

علی‌پور‌، در تشریح این پروژه فرامنطقه ای که در حوزه شهرداری منطقه ۱۰ واقع شده تصریح کرد: اعتبار اولیه مسیرگشائی ۳۵ متری مفتح (انقلاب) به کوثر شرقی به طول ۲۵۵ متر، در فاز اول تملک ۶۰۰ میلیاردریال است که اجرای این مسیرگشائی موجب تردد بدون ترافیک از مسیرهای همجوار از جمله ۱۸ متری آزادگان و سعیدآباد را فراهم خواهد کرد.

علی‌پور، درباره فعالیت های عمرانی آتی مسیرگشائی این پروژه توضیح داد: به محض اتمام مرحله آزادسازی املاک واقع در مسیر، شاهد عملیات عمرانی از جمله اجرای آسفالت ریزی، احداث پیاده رو برای تردد بدون حادثه شهروندان و جدول گذاری برای ایجاد آب‌رو جهت هدایت آب های سطحی خواهیم بود.

به گفته شهردار منطقه ۲ تبریز، با استقرار کانکس در پارک آزادگان، تملک ۶۴ ملک تجاری و مسکونی واقع در مسیرگشائی ۳۵ متری مفتح به کوثر شرقی به اجرا درآمده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − سه =