کد خبر : 3147
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

تلاش های آجرلو برای رفع مشکل محرومیت تراکتورسازی

تلاش های آجرلو برای رفع مشکل محرومیت تراکتورسازی

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در سکوت رسانه‌ای به دنبال راه‌حل‌هایی برای کاهش محرومیت این باشگاه است. به گزاارش نگاه بنقل از نصر، در هفته اخیر محرومیت تیم تراکتورسازی به‌عنوان تیتر یک رسانه‌های کشور تبدیل‌شده است ولی باشگاه تراکتورسازی تنها یک بیانیه در این راستا صادر کرده و واکنش چندان خاصی نداشته است. مصطفی آجورلو به‌عنوان یک

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در سکوت رسانه‌ای به دنبال راه‌حل‌هایی برای کاهش محرومیت این باشگاه است.

به گزاارش نگاه بنقل از نصر، در هفته اخیر محرومیت تیم تراکتورسازی به‌عنوان تیتر یک رسانه‌های کشور تبدیل‌شده است ولی باشگاه تراکتورسازی تنها یک بیانیه در این راستا صادر کرده و واکنش چندان خاصی نداشته است.
مصطفی آجورلو به‌عنوان یک مدیرعامل رسانه‌ای در روزهای اخیر سکوت در پیش‌گرفته است و مصاحبه خاصی با رسانه‌ها انجام نمی‌دهد ولی به نظر می‌رسد وی در پشت‌صحنه به دنبال راه‌حل‌هایی برای کاهش محرومیت باشگاه است تا بتواند مشکلات پرشورها را کاهش دهد.
در پی حکم جدید فیفا علیه باشگاه تراکتورسازی، آجورلو از روز جمعه ستاد ویژه‌ای برای حل این مسئله تشکیل داد که خبرنگار ما به جزئیات صحبت‌های مصطفی آجورلو در جلسه اخیر این ستاد دست پیداکرده است.
در این جلسه که وکیل باشگاه، مسئولان امور بین‌الملل و چند تن از مسئولان باشگاه حضور داشتند آجورلو دستورات ویژه‌ای صادر کرده است. در پی این دستورات، وکیل باشگاه درخواستی به فیفا ارسال کرده و خواستار جلسه استماع شده است.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از وکیل باشگاه خواسته که خیلی سریع با فیفا مکاتبه کند و لایحه‌ای برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی ارائه دهد. وکیل باشگاه هم بلافاصله از فیفا درخواست جلسه استماع کرده است و در حال تهیه یک لایحه قوی برای حل مشکل تراکتورسازی است.
همچنین آجورلو از کمیته پیگیری مطالبات بازیکنان خارجی و داخلی باشگاه خواسته که سریعاً به نامه ضرب‌الاجل فیفا برای پرداخت طلب تونی اولیویرا رسیدگی کنند. وکیل باشگاه هم از تفاهم با وکیل تونی و ژائو ویلا خبر داده و گفته است که تفاهم کردیم با پرداخت مبالغی در چند قسط این پرونده مختومه شود. بنابراین این سومین پرونده بازیکنان خارجی تراکتور است که در دوران مدیریت جدید بسته خواهد شد.
در پایان جلسه همچنین آجورلو ۲۰ دقیقه‌ای صحبت کرده است که بخش‌هایی از آن در اختیار ما قرارگرفته است.
او در پایان این جلسه گفت: از زمانی که به باشگاه تراکتورسازی آمدم شب و روزم را برای حل مشکلات این باشگاه گذاشته‌ام. به عشق هواداران و مردم عزیز تمام تلاشم را کردم که امور باشگاه به‌خوبی اداره شود. باید بگویم که باشگاه در شرایط نا به سامانی قرار داشت. باران پرونده‌های بازیکنان خارجی بر سر ما فرود می‌آمد. این در حالی است که من باید هم تلاش می‌کردم که بودجه تیم را از طریق درآمدزایی تأمین کنم و هم باید طلب‌های قدیمی را می‌پرداختم. در چنین شرایط واقعاً تک‌وتنها باید مقابل مشکلات می‌ایستادم. خوشبختانه تیم خوبی بسته شد و این تیم اکنون در رده‌های بالای جدول لیگ برتر است و به فینال جام حذفی راه پیداکرده است اما این سقف آرزوهای ما نیست. ما باید این تیم را در سطح بهترین‌های آسیا مطرح کنیم. لیاقت هواداران تراکتور بیشتر از این‌ها است.
آجورلو در ادامه این جلسه این‌چنین ادامه داد: من سعی کردم باشگاه را ساختارمند کنم. سعی کردم برای این باشگاه راه درآمدزایی پیدا کنم. خوشبختانه ما در بخش زیرساخت قدم‌های خوبی برداشتیم. متأسفانه این اتفاقی که افتاد باعث شد مردم نگران شوند و حق هم دارند. خود من واقعاً چندین شب است که زندگی عادی ندارم و شدیداً بابت این مشکلات ناراحتم. در این مقطع اما به‌جای اینکه تقصیر را بر گردن دیگران بیندازیم باید مشکل را حل کنیم. من نمی‌خواهم از زیر بار مشکل فرار کنم. باید مردانه بایستیم و با حمایت هواداران این مشکل را حل کنیم. روزهای خوب خیلی زود فرامی‌رسد. خیلی زودتر از آنکه فکرش را بکنیم. مردم همه نگران هستند. نگرانی آن‌ها را درک می‌کنیم. من با ناراحتی هواداران ناراحت می‌شوم. باور کنید ناراحتی این هواداران همه وجود مرا تحت تأثیر قرار می‌دهد. تراکتور عشق این مردم است. مردم برای عشقشان ناراحت و نگران هستند و باید خیلی سریع این نگرانی را برطرف کنیم. به شما بگویم ما همه باهم یک تیم هستیم. هواداران، مدیریت، کادر فنی و بازیکنان. در مشکلات است که باید در کنار هم بایستیم و مشکل را حل کنیم. ما هم کار برای حل مشکل خواهیم کرد. همه وجودمان را برای حل مشکل خواهیم گذاشت. من هم تا آخر می‌ایستم. من اهل جاخالی دادن نیستم. ما به لطف خدا و حمایت هواداران مشکلات را پشت سر می‌گذاریم. تیممان هم به امید خدا به‌روزهای خوبش بازمی‌گردد. امیر قلعه‌نویی بیدی نیست که با این بادها بلرزد. او محکم خواهد ایستاد و بهترین نتایج را خواهد گرفت. او مربی بزرگی است. آینده برای تراکتور خواهد بود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 1 =