کد خبر : 11812
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۰۰

تقوی:مهم گل نخوردن تراکتور بود

تقوی:مهم گل نخوردن تراکتور بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازیکنان تراکتور نشان دادند که چقدر بزرگ هستند و من از آنها راضی هستم. به گزارش آوای سهند، محمد تقوی سرمربی تراکتورسازی بعد از بازی مقابل استقلال خوزستان اضهار داشت: شما در زمان‌هایی مجبور هستید بازی را کنترل کنید. من با بچه‌ها صحبت کرده بودم که گاهی بازی را کنترل

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازیکنان تراکتور نشان دادند که چقدر بزرگ هستند و من از آنها راضی هستم.

به گزارش آوای سهند، محمد تقوی سرمربی تراکتورسازی بعد از بازی مقابل استقلال خوزستان اضهار داشت: شما در زمان‌هایی مجبور هستید بازی را کنترل کنید. من با بچه‌ها صحبت کرده بودم که گاهی بازی را کنترل کنند. بچه‌های ما نشان دادند، می‌خواهند و هر کاری بود انجام دادند. آنها نشان دادند بازیکنان بزرگی هستند. نه فقط بازیکنان ملی بلکه بقیه بازیکنان هم همین طور. اتفاق بزرگی برای ما رخ داد که گل نخوردیم. من از بازیکنان راضی هستم.

وی افزود: حتی اگر ۱۰ گل هم می‌زدیم و یک گل هم می‌خوردیم ناراضی بودم اما مهم‌ترین نکته این بود که گل نخوردیم.

تقوی درباره اینکه فلسفه مربیگری شما چیست، عنوان کرد: من از بازیکنانم بهترین بازی را می‌خواهم. نمی‌توان آنها را در یک چارچوب خاص قرار داد، چون دچار مشکل می‌شوند. آن هم در فوتبال ایران که کاملاً متفاوت است. برخی می‌گویند تیم را به یک تاکتیک خاص ببرید اما من می‌گویم، باید آنچه در وجود بازیکنان است در زمین بیاید.

سرمربی تراکتورسازی همچنین درباره استراتژی تیمش، خاطرنشان کرد: همان طور که در نیمه اول ۳ گل زدیم ممکن بود در نیمه دوم ۳ گل بخوریم. مهم‌ترین نکته کنترل بازی بود. تیمی که در این شرایط بازی را کنترل کند، موفق است. بچه‌های ما به خوبی بازی را کنترل کردند. من به آنها تاکید کردم نیمه اول را فراموش کنند چرا که یک نیمه دیگر هم داریم. بازیکنان ما کارشان را خوب انجام دادند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =