کد خبر : 31249
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴

عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیر همسطح ارتش با جدیت در حال اجراست

عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیر همسطح ارتش با جدیت در حال اجراست

شهردار منطقه سه تبریز گفت: عملیات عمرانی پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش با جدیت در حال اجراست.

به گزارش نگاه، یعقوب وحیدکیا با اعلام این مطلب گفت: با اجرای چندین عملیات عمرانی جدید درتقاطع غیرهسطح ارتش این پروژه با جدیت تمام در حال اجراست.
شهردار منطقه ۳ تبریزگفت: احداث تقاطع غیرهمسطح ارتش یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی شهرداری است که در ماه های اخیرعلیرغم برودت هوا و شرایط نا مساعد جوی ،سرعت گرفته است وطی روزهای گذشته با اجرای چند عملیات عمرانی جدید این روند تداوم دارد
وی از قالب بندی فونداسیون و اجرای ریشه های پایه p ۶خبر داد و اظهار کرد: قالب بندی و آرماتور بندی پایه p۴ شرقی نیز در حال اجراست.
وی افزود: همچنین در ضلع غربی عملیات عمرانی در پایه p۳ به اتمام رسیده وقالب های این پایه برچیده شده است.
شهردار منطقه ۳ تبریزبا بیان اینکه بتن ریزی ۳ فونداسیون ضلع غربی پل روگذر نیز به اتمام رسیده است ، افزود: خاکبرداری و تسطیح رگلاژ محل فونداسیون دیواره ضلع شمال غربی رمپ a2 در حال اجرا می باشد.
وحید کیا افزود: برای اجرای محل ۴ فونداسیون ضلع غربی پروژه تقاطع غیرهمسطح چهارراه ارتش، ۴۰ مورد شمع گذاری انجام گرفته است.
وی در خصوص اجرای عملیات در ضلع شرقی گفت: بعد از گشایش مسیر راستگرد برای تردد وسایل نقلیه، محدوده اجرای پروژه در این ضلع نیز جداسازی و ایمن سازی شده و عملیات احداث در این نقطه آغاز شده که نبود تراکم تاسیسات شهری در این ضلع باعث شده عملیات عمرانی در این بخش به خوبی پیش برود.
وحید کیا با اشاره به عملیات عمرانی صورت گرفته در ضلع شرقی گفت: در ضلع شرقی عملیات عمرانی پایه p۴ و p۶ در حال انجام بوده و اجرای فونداسیون‌دیواره های این ضلع نیز شروع شده است.
انتهای پیام/
امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + هجده =