کد خبر : 1836
تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ - ۷:۴۴

تفرجگاه بزرگ ائل گلی تبریز میزبانی مناسب برای گردشگری زمستانه

تفرجگاه بزرگ ائل گلی تبریز میزبانی مناسب برای گردشگری زمستانه

این روزها همزمان با بارش برف و سرمای هوا، بستری مناسب برای تفریح و گردشگری زمستانه جهت اوقاتی با نشاط برای شهروندان ، در پارک بزرگ ائل گلی تبریز فراهم آمده است. به گزارش نگاه، تفرجگاه ائل گلی به عنوان مهمترین پارک شهر و یکی از اصلی ترین نقاط گردشگری تبریز به شمار می رود که

این روزها همزمان با بارش برف و سرمای هوا، بستری مناسب برای تفریح و گردشگری زمستانه جهت اوقاتی با نشاط برای شهروندان ، در پارک بزرگ ائل گلی تبریز فراهم آمده است.

به گزارش نگاه، تفرجگاه ائل گلی به عنوان مهمترین پارک شهر و یکی از اصلی ترین نقاط گردشگری تبریز به شمار می رود که در فصول مختلف سال ، میزبان خیل وسیعی از شهروندان و مسافران است.

طبیعت ائل گلی برای تبریز همواره بی نظیر و در هر فصلی با جذابیت های خاص خود میزبان بازدیدکنندگان بوده است. بهارش را با لاله های رنگین آغاز کرده و تابستان را با شبهای خنک تبریز تلفیق کرده است، با آمدن پاییز نارنجی جلوه ای متفاوت تر از پیش در این طبیعت بدیع نقش بست و حالا حکایت زمستام است.

زندگی جاری است. آدم ها هر صبح در هر شرایطی اگر هوا سرد باشد، اگر باران بیاید، اگر برف بیاید و… باز در هر شرایطی صبح خود را اطراف استخر ائل گلی آغاز می کنند و هیچ کدام از اینها باعث خانه نشین شدن شان نمی شود

گردشگری زمستانه یکی از انواع مختلف گردشگری است که با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی استان آذربایجان شرقی، می تواند با اندکی ذوق، بستری مناسب برای تفریح در این فصل را فراهم کند.

با این حال مردم تبریز بیکار ننشسته و از امکانات مهیا شده توسط سازمان پارکها و فضای سبز تبریز برای لذت بردن از سپیدی برف استفاده می کنند.

صبح ها همراه با نوای روح نواز موسیقی در اطراف استخر ائل گلی ورزش کرده و با پیاده روی های چند باره، هوای تمیز صبحگاهی را میهمان ریه های خود می سازند.

عصر ها نیز فرصتی مغتنم برای دورهمی های جوانانی فراهم می شود که فضای خاص این تفرجگاه را برای گذران اوقات فراغت خود انتخاب می کنند.

با توجه به جلوه‌های زیبای زمستان ائل‌گلی و به منظور فراهم کردن شرایط حضور شهروندان، طی روزهای برفی تبریز، پیاده‌راه‌های اصلی این گردشگاه تاریخی، توسط تلاشگران سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری پاکسازی می‌شود .

زیبایی‌های تفرج‌گاه ائل‌گلی، محدود به فصل خاصی نیست و تلاش می‌شود تا با ایجاد زمینه‌های لازم، فضای این تفرج گاه مهیای حضور مداوم شهروندان باشد .

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 14 =