کد خبر : 25069
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰

تعطیلی حدود ۶۱۵ قلیان سرا در بازرسی‌های کرونایی

تعطیلی حدود ۶۱۵ قلیان سرا در بازرسی‌های کرونایی

 رئیس گروه کارشناسان مهندسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی تبریز از تعطیلی حدود ۶۱۵ قلیان سرا در بازرسی‌های کرونایی با همکاری نیروی انتظامی خبر داد. به گزارش نگاه، بهروز آهنگری در نشست خبری با خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: از اول اسفند ماه تا آخر خرداد ماه نزدیک به ۸۸۳۸۰ بازدید از ۴۳۲۸۵ مرکز

 رئیس گروه کارشناسان مهندسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی تبریز از تعطیلی حدود ۶۱۵ قلیان سرا در بازرسی‌های کرونایی با همکاری نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش نگاه، بهروز آهنگری در نشست خبری با خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: از اول اسفند ماه تا آخر خرداد ماه نزدیک به ۸۸۳۸۰ بازدید از ۴۳۲۸۵ مرکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی به عمل آمده است.
او با اشاره به همکاری بسیج در بازدید از اماکن و واحدهای مختلف، اظهار کرد: در این بازدیدها حدود ۷۷ هزار مورد از اماکن شامل مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی، موبایل فروشی‌ها، زرگری‌ها، پارچه فروشی‌ها و سایر اماکن مورد بازدید قرار گرفته‌اند.
وی از پلمب ۱۱۵۹ اماکن عمومی با همکاری نیروی انتظامی خبر داد و گفت: ۱۰۰۱ واحد تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در بازرسی‌های کرونایی تعطیل شده‌اند، این واحدها شامل اماکنی بودند که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند.
آهنگری متذکر شد: آمار مربوط به بیستم خرداد ماه نشان می‌دهد که ۷۸ درصد متصدیان اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردند و این درصد در میان رستوران دارها نزدیک به ۷۶ درصد بود.
وی با بیان اینکه هماهنگی خوبی با نیروی انتظامی، اتاق اصناف و سازمان صمت داریم، اظهار کرد: بررسی‌‎های کارشناسان بهداشت محیط نشان می‌دهد که پروتکل‌های بهداشتی از طرف متصدیان اماکن به خوبی رعایت می‌شود و این مراجعان هستند که تا حدودی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.
وی متذکر شد: به عنوان مثال درصد ابتلای متصدیان اماکن در شهرستان شبستر ۰٫۱ درصد بود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =