کد خبر : 7673
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۴۵

تصویب اجرای شهر صنعتی تبریز به وسعت یک هزار هکتار/ سرمایه گذاران در یک روز کاری زمین صنعتی تحویل می گیرند

تصویب اجرای شهر صنعتی تبریز به وسعت یک هزار هکتار/ سرمایه گذاران در یک روز کاری زمین صنعتی تحویل می گیرند

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی از تصویب اجرای «شهرصنعتی تبریز» به وسعت یک هزار هکتار در هیات دولت خبر داد و گفت: به زودی عملیات اجرایی شهر صنعتی تبریز شروع می شود.      به گزارش آوای سهند مرتضی نیرومند در آئین بهره برداری از میز خدمت شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: میز خدمت

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی از تصویب اجرای «شهرصنعتی تبریز» به وسعت یک هزار هکتار در هیات دولت خبر داد و گفت: به زودی عملیات اجرایی شهر صنعتی تبریز شروع می شود.

تصویب اجرای شهر صنعتی تبریز به وسعت یک هزار هکتار/ سرمایه گذاران در یک روز کاری زمین صنعتی تحویل می گیرند
    

به گزارش آوای سهند مرتضی نیرومند در آئین بهره برداری از میز خدمت شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: میز خدمت در شرکت شهرک های صنعتی برای کاهش زمان فرایند واگذاری زمین به سرمایه گذاران راه اندازی شد و در طی این فرایند ۲۳ امضا از پروسه واگذار زمین صنعتی به سرمایه گذاران حذف شد.

وی افزود: همه افرادی که لازم است در فرآیند واگذاری زمین خدمت کنند، در میز خدمت شرکت شهرک های صنعتی استان حاضر هستند و برای انجام تمامی فرآیندها مدت زمان مشخصی مشخص شده است که باید کار در همان مدت به نتیجه برسد تا در طی یک روز کاری همه پروسه واگذاری زمین به سرمایه گذار به پایان برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: با راه اندازی میز خدمت، فرایند اخذ تمامی انشعابات واحدهای صنعتی در طی ۲۵ دقیقه انجام می شود.

نیرومند با بیان اینکه ما خدمتگزاران صنعتگران هستیم، گفت: میز خدمت برای تسهیل روند سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان ایجاد شده است.

وی در ادامه افزود: اعتبارات شرکت شهرک های صنعتی استان در سال ۹۶ ۲۲۸ درصد رشد داشته است  و این نشان از یک دید توسعه ای در سازمان صنایع کوچک دارد.

این مقام مسئول گفت: شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی رتبه اول در بین استان ها در هزینه کردهای عملیاتی را دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: کار توسعه شهرک های صنعتی شهید سلیمی، آیت الله هاشمی رفسنجانی، عالی نسب انجام شده و ۱۰۰ هکتار از طرح توسعه شهرک سلیمی آماده واگذاری است.

نیرومند اضافه کرد: مشکل معارضان شهرک عالی نسب نیز با همکاری خوب دستگاه قضایی برطرف شده است و مشکل زیست محیطی شهرک صنعتی تبریز ۴ نیز با همکاری سازمان صنایع کوچک و سازمان حفاظت محیط زیست حل و فصل شده است.

وی از تصویب اجرای «شهرصنعتی تبریز» به وسعت یک هزار هکتار در هیات دولت خبر داد و گفت: زمینهای شهر صنعتی تبریز از محل اراضی ملی و با همکاری سازمان امور اراضی تحویل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی شده است و به زودی عملیات اجرایی آن شروع می شود.

نیرومند گفت: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به یک سازمان توسعه ای تبدیل شده است و لوام توسعه صنعتی اعم از ارائه آموزش ها، ایجاد بازار و برگزاری نمایشگاه ها و حضور در نمایشگاه های بین المللی توسط این سازمان انجام می شود.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 12 =