کد خبر : 374
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۲۷

تصمیم‌گیری بعد از مشخص شدن علت حادثه قطار تبریز – مشهد/ پیگیری حادثه

تصمیم‌گیری بعد از مشخص شدن علت حادثه قطار تبریز – مشهد/ پیگیری حادثه

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در خصوص اینکه دلیل اصلی حوادث ریلی در چیست، گفت: با بررسی‌ها و پیگیری‌های این حوداث می‌توان به یک تصمیم نهایی رسید و در آن موقع باید تصمیم گرفت که نیاز به استیضاح وزیر راه بوده و یا نیست.       به گزارش نگاه، محمدحسین فرهنگی امروز در گفت‌وگویی در

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در خصوص اینکه دلیل اصلی حوادث ریلی در چیست، گفت: با بررسی‌ها و پیگیری‌های این حوداث می‌توان به یک تصمیم نهایی رسید و در آن موقع باید تصمیم گرفت که نیاز به استیضاح وزیر راه بوده و یا نیست.

 
 
 

به گزارش نگاه، محمدحسین فرهنگی امروز در گفت‌وگویی در خصوص حادثه امروز قطار تبریز ـ مشهد با قطار سمنان – مشهد اظهار کرد: علت دقیق حادثه اخیر اطلاعات کافی در دست نیست.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه از جزئیات این تصادف ریلی اخیر اطلاع کافی ندارم و در حال پیگیری این ماجرا هستم و فعلا در حد اخباری که در رسانه‌ها و فضای مجازی نشر شده است، با خبر هستم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در خصوص اینکه دلیل اصلی حوادث ریلی در چیست، گفت: با بررسی‌ها و پیگیری‌های این حوداث می‌توان به یک تصمیم نهایی رسید و در آن موقع باید تصمیم گرفت که نیاز به استیضاح وزیر راه بوده و یا نیست.

فرهنگی همچنین درگذشت تعدادی از هموطنان و به ویژه تعدادی از هم استانی‌ها در حادثه سمنان را تسلیت گفت.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 11 =