کد خبر : 6928
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

تصمیماتی که برای ترافیک گرفته می شود نباید تبعات اجتماعی داشته باشد/ نمی توان برای در امان ماندن از سوانح رانندگی گفت باید مثل ربات ها حرکت کنید

تصمیماتی که برای ترافیک گرفته می شود نباید تبعات اجتماعی داشته باشد/ نمی توان برای در امان ماندن از سوانح رانندگی گفت باید مثل ربات ها حرکت کنید

فرماندار تبریز در اولین جلسه ترافیک شهرستان با اشاره به اینکه تصمیماتی که برای ترافیک شهرستان گرفته می شود نباید تبعات اجتماعی داشته باشد، افزود: رضایتمندی مردم باید اولویت اساسی در تصمیم گیریها در نظر گرفته شود.      به گزارش نگاه فرماندار تبریز در اولین جلسه ترافیک شهرستان  با اشاره به اینکه تصمیماتی که برای ترافیک شهرستان

فرماندار تبریز در اولین جلسه ترافیک شهرستان با اشاره به اینکه تصمیماتی که برای ترافیک شهرستان گرفته می شود نباید تبعات اجتماعی داشته باشد، افزود: رضایتمندی مردم باید اولویت اساسی در تصمیم گیریها در نظر گرفته شود.

تصمیماتی که برای ترافیک گرفته می شود نباید تبعات اجتماعی داشته باشد/ نمی توان برای در امان ماندن از سوانح رانندگی گفت باید مثل ربات ها حرکت کنید
    

به گزارش نگاه فرماندار تبریز در اولین جلسه ترافیک شهرستان  با اشاره به اینکه تصمیماتی که برای ترافیک شهرستان گرفته می شود نباید تبعات اجتماعی داشته باشد، افزود: رضایتمندی مردم  باید اولویت اساسی در تصمیم گیریها در نظر گرفته شود.

مهندس راستگو با تأکید بر لزوم توجه به پیشگیری در وقوع اتفاقات،  گفت : متأسفانه ما برای پیشگیری، زمان کمی صرف می کنیم و اغلب کارهای ما مبتنی بر بایدهای بعد از وقوع می باشد، این در حالی است که بیشترین اقدامات ما باید مرتبط با پیشگیری باشد.

وی با  بیان اینکه خطای انسانی ما خیلی بالاست، گفت : با بررسی و تأمل بر وضعیت موجود، ما باید به دنبال کم کردن و پایین آوردن این خطاهای انسانی باشیم و به بحث های نرم افزاری اتوبان های کسایی، پاسداران و سایر موارد جاده ای تمرکز کنیم، چون به افکار عمومی نمی توان گفت که برای در امان ماندن از سوانح رانندگی، شما باید مثل ربات ها حرکت کنید.

فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به آمار میزان تصادفات رانندگی انواع خودروهای خارجی و داخلی، لزوم توجه به ارتقای ضریب امنیتی در خودروهای تولید ملی ادامه داد: وضعیت جاده ای دخیل در وقوع تصادفات و میزان سوانح رانندگی ما خود جای بسی بحث و تأمل دارد و در این حوزه، ما نیازمند فرهنگ سازی و توجه بیشتر به مشکلات جاده ای و چگونگی سوانح رانندگی و برطرف سازی آن ها هستیم.

شایان ذکر است در خصوص دستور جلسه های مرتبط با بررسی مطالعات ترافیکی شهرهای خسرو شاه، سردرود و باسمنج نیز مقرر شد، طرح های مطالعاتی این شهرها در کمیته فنی متشکل از اعضای پلیس راهرو، فرمانداری و شهرداری بررسی شوند و پس از نهایی شدن مطالعات انجام یافته، برای بررسی و تصویب آن ها، به کمیته شورای ترافیک، حمل و نقل برون و درون شهری شهرستان تبریز ارجاع دهند.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 2 =