کد خبر : 1436
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۷:۳۳

تصادفات رانندگی آبان ماه ۵۸ کشته برجای گذاشت

تصادفات رانندگی آبان ماه ۵۸ کشته برجای گذاشت

مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی گفت: در هشت ماهه امسال ۵۱۲ نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست داده‌اند که ۵۸ نفر از این تعداد در ماه آبان درگذشته‌اند. به گزارش نگاه، بهرام صمدی راد با اشاره به اینکه در هشت ماهه سال گذشته ۵۴۰ نفر در اثر حوادث رانندگی جان خود

مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی گفت: در هشت ماهه امسال ۵۱۲ نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست داده‌اند که ۵۸ نفر از این تعداد در ماه آبان درگذشته‌اند.

به گزارش نگاه، بهرام صمدی راد با اشاره به اینکه در هشت ماهه سال گذشته ۵۴۰ نفر در اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند، ابراز داشت: از مجموع تلفات حوادث رانندگی امسال ۴۲۲ نفر مرد و ۹۰ نفر زن بودند.

وی اظهارکرد: بیشترین تلفات حوادث رانندگی در هشت ماهه امسال به ترتیب با ۳۶۹ فوتی در جاده‌‌های برون شهری و روستایی، ۱۲۵ نفر در مسیرهای درون شهری و ۱۸ نفر در جاده‌‌های خارج از استان یا نامعلوم گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان خاطرنشان ساخت: بیشترین حوادث رانندگی منجر به فوت به ترتیب در حوزه شهرهای تبریز با ۱۳ نفر، اهر با ۸ مورد و شبستر و صوفیان با ۷ مورد رخ داده است.

وی افزود: در آبانماه سال جاری ۵۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در استان جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با سال گذشته در همین مدت ۷ نفر کاهش نشان می‌دهد.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =