کد خبر : 14635
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۷:۴۴

تشکیل جلسه اضطراری کمیته حفاظت از محیط زیست کمیسیون حقوق بشر و حقوق شهروندی کانون وکلای آذربایجان شرقی

تشکیل جلسه اضطراری کمیته حفاظت از محیط زیست کمیسیون حقوق بشر و حقوق شهروندی کانون وکلای آذربایجان شرقی

 به دنبال انتشار گزارشی در خصوص قطع درختان جنگلی ارسباران کمیته حفاظت از محیط زیست کمیسیون حقوق بشر استان تشکیل جلسه اضطراری داد. به گزارش آوای سهند، کمیته حفاظت از محیط زیست که از زیرمجموعه‌های کمیسیون حقوق بشر و حقوق شهروندی کانون وکلا در آذربایجان شرقی تشکیل جلسه داد. نایب رئیس کمیسیون حقوق بشر کانون

 به دنبال انتشار گزارشی در خصوص قطع درختان جنگلی ارسباران کمیته حفاظت از محیط زیست کمیسیون حقوق بشر استان تشکیل جلسه اضطراری داد.

به گزارش آوای سهند، کمیته حفاظت از محیط زیست که از زیرمجموعه‌های کمیسیون حقوق بشر و حقوق شهروندی کانون وکلا در آذربایجان شرقی تشکیل جلسه داد.

نایب رئیس کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: در این جلسه روش های جلوگیری از این فاجعه زیست محیطی و صیانت از حق بر محیط زیست شهروندان به عنوان یکی از بارزترین مسائل حقوق بشری را بررسی شد.

وی افزود: کمیسیون حقوق بشر به صورت جدی در صدد پیگیری موضوع بوده و کانون وکلا، دفاع از حقوق شهروندی و حق شهروندان بر محیط زیست سالم را از وظایف اصلی خود می داند که در جلسات پیش رو پس از بررسی‌های کارشناسی و تخصصی حقوقی، اقدامات لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + 4 =