کد خبر : 10054
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰

تسریع در خدمات رسانی به شهروندان با صرفه جویی واستفاده حداکثری از امکانات موجود

تسریع در خدمات رسانی به شهروندان با صرفه جویی واستفاده حداکثری از امکانات موجود

شهردار تبریز در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری منطقه ۵ گفت : علیرغم محدودیتهای مالی و مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور پروژه های عمرانی شهرداری تبریز بدون هیچ گونه وقفه ای اجرا می شود.  به گزارش آوای سهند ، ایرج شهین باهر ، با اعلام این مطلب افزود : با تلاش شبانه

شهردار تبریز در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری منطقه ۵ گفت : علیرغم محدودیتهای مالی و مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور پروژه های عمرانی شهرداری تبریز بدون هیچ گونه وقفه ای اجرا می شود.

 به گزارش آوای سهند ، ایرج شهین باهر ، با اعلام این مطلب افزود : با تلاش شبانه روزی مدیران ، کارکنان و کارگران فعالیت های شهرداری فعالتر از گذشته انجام می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه با صرفه جویی و استفاده حداکثری از امکانات موجود بر سرعت خدمات رسانی افزوده شده تصریح کرد: خدمات دهی به شهروندان را بر اساس اولویت بندی و نیاز شهروندان طراحی کرده ایم

شهردار تبریز پارک نیاوران را هشتمین پارک محله ای دانست که در ۹ ماه اخیر افتتاح شده است. شهردارهمچنین از افتتاح ۲۰ پارک محله ای و زمین ورزشی تا پایان سالجاری خبر داد و اظهار داشت : سیاست اصلی مدیریت شهر تاکید بر ارائه خدمات محله محوراست.

ایرج شهین باهر در این رابطه افزود :  هزینه کردن و تخصیص اعتبار به خدمات محله محور علاوه بر کاهش ترافیک در کلانشهرها باعث رضایتمندی شهروندان می شود. گفتنی است در این مراسم از ۲ پروژ عمرانی شهرداری منطقه ۵ در قالب پارک و فرهنگسرا در شهرک مرزداران با حضور مدیران شهر و اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز با ۶۰ میلیارد ريال هزینه بهره برداری گردید .

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × سه =