کد خبر : 4391
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

تروریسم، بار دیگر روی سیاه خود را به جهانیان نشان داد

تروریسم، بار دیگر روی سیاه خود را به جهانیان نشان داد

استاندار آذربایجان شرقی گفت: تروریسم، بار دیگر روی سیاه خود را به جهانیان نشان داد. به گزارش نگاه، اسماعیل جبارزاده در نشست صمیمی با ورزشکاران نخبه و منتخب استان با اشاره به حوادث تروریستی امروز در تهران گفت: تروریست‌ها و گروهک های تکفیری به دنبال ایجاد ناامنی در ایران اسلامی بودند ولی با حضور به

استاندار آذربایجان شرقی گفت: تروریسم، بار دیگر روی سیاه خود را به جهانیان نشان داد.

به گزارش نگاه، اسماعیل جبارزاده در نشست صمیمی با ورزشکاران نخبه و منتخب استان با اشاره به حوادث تروریستی امروز در تهران گفت: تروریست‌ها و گروهک های تکفیری به دنبال ایجاد ناامنی در ایران اسلامی بودند ولی با حضور به موقع نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی موفق به تحقق اهداف خود همچون ترور نشدند و نقشه های آنان یکی پس از دیگری نقش برآب شد.

وی افزود: شهادت تعدادی از هموطنان خود در حوادث امروز را به نمایندگی از مردم قهرمان و غیور آذربایجان شرقی تسلیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران با چنین حوادثی از تلاش در راستای تحقق اهداف مقدس نظام و انقلاب اسلامی دست برنمی دارند.

تروریسم چهره خبیث و ضد مردمی خود را به تمامی کشورهای دنیا نشان داده است و انتظاری بیش از این نمی توان از تروریست ها داشت.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: این حادثه را با تمام وجود محکوم می کنیم و اعلام می کنیم مردم ما همان مردمی هستند که با حوادث تروریستی از ابتدای انقلاب آشنا هستند و حوادثی همچون ترور ۷۲ تن از سران نظام را دیده اند و پرپرشدن دانشمندان هسته ای خود را مشاهده کرده اند ولی هیچ گاه دست از حرکت به سمت اهداف پاک و مقدس نظام اسلامی برنداشته اند.

جبارزاده عنوان کرد: حادثه امروز یک حرکت خبیثانه و کاملا از روی درماندگی بود که در نتیجه تعدادی از مردم مظلوم و  بی سلاح به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با تقدیر از عملکرد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مبنی بر ادامه جلسه صحن علنی مجلس بدون توجه به حواشی حادثه امروز و محکوم کردن آن در صحن گفت: در یک طرف مجلس، نمایندگان محترم مردم مشغول انجام وظایف خود بودند و در سوی دیگرقهرمانان سپاه، نیروی انتظامی و اطلاعات مشغول مبارزه با تروریست های تکفیری بودند و در نهایت آن ها را به هلاکت رساندند.

استاندار آذربایجان شرقی، مردم را صاحبان اصلی نظام و انقلاب دانست و گفت: تروریست‌ها انسان های حقیری هستند که برای خودنمایی، دست به اقداماتی همچون کشتار مردم بی سلاح می‌کنند.

جبارزاده گفت: جمهوری اسلامی ایران، با تمام توان برای مقابله با تمامی ابعاد تروریسم در داخل و خارج از کشور تلاش می کند. جوانان غیور ایران اسلامی در سوریه و سایر کشورها هم به مبارزه با تروریست ها در خاستگاه آنان همت کرده اند و این هدف مقدس خود را تا آخرین قطره خون خود و تا نابودی آخرین تروریست ادامه خواهند داد.
وی با اشاره به انتخاب استان آذربایجان شرقی به عنوان استانی امن در کشور نیز گفت: چشم های باز و تیزبین نیروهای امنیتی استان هر حرکت بر علیه نظام را در نطفه خنثی می کنند.
جبارزاده در بخشی از سخنان خود؛ نشست با نخبگان را برای خود فرصت مهمی عنوان کرد و ادامه داد: دیدن چهره های با عزم جوانان برای ما مسئولان باعث شعف خاطر است.
وی خطاب به جوانان گفت: سنگر امروز، سنگر علم، تولید، هنر و مقابله با دشمن در عرصه های مختلف است و جوانان فهیم ما نباید از این امر غافل باشند.

استاندار با بیان اینکه دولت دکتر روحانی؛ بر لزوم استفاده از جوانان در تمامی حوزه ها ایمان و باور دارد گفت: متاسفانه دولت نهم و دهم، بیش از ۸۰۰ هزار نفر نیروی مازاد بر نیاز دستگاه های دولتی استخدام کرده است. جوانان باید بدانند که امکان استخدام در بدنه دولت وجود ندارد و باید در سایر حوزه ها به فعالیت پرداخته و اشتغال را صرفا در پشت میزنشینی خلاصه نکنند.

جبارزاده همچنین گفت: از این پس نیز تلاش می کنیم از حضور جوانان  در قالب مشاوران، کارورزان و … بیش از پیش استفاده کنیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =