کد خبر : 8827
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

ترمیم کابینه دولت یک ضرورت به شمار می‌رود

ترمیم کابینه دولت یک ضرورت به شمار می‌رود

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترمیم کابینه باتوجه به شرایط اقتصادی موجود یک ضرورت است، گفت: باید مدیران بر سر کار بیایند که دارای روحیه جهادی هستند.   به گزارش آوای سهند به نقل از فارس؛ محمداسماعیل‌ سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات موجود

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترمیم کابینه باتوجه به شرایط اقتصادی موجود یک ضرورت است، گفت: باید مدیران بر سر کار بیایند که دارای روحیه جهادی هستند.

 

به گزارش آوای سهند به نقل از فارس؛ محمداسماعیل‌ سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات موجود اقتصادی کشور، گفت: در شرایط فعلی اقتصادی ایجاد ترمیم در کابینه و تغییر در وزرای اقتصادی دولت یک ضرورت است.

وی افزود:‌مشکلاتی که امروز در حوزه اقتصادی گریبانگیر کشور شده حاصل بی‌تدبیری و کم کاری مدیران است و اینگونه نیست که همه این مشکلات به خاطر تحریم‌های آمریکا و غرب باشد چرا که مشکلاتی در کشور ایجاد کردیم و امروز در میان این مشکلات گرفتار شده‌ایم.

نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: باید افرادی در شرایط فعلی در کابینه دولت به کار گرفته شوند که هم جوانتر باشند و هم برای شرایط فعلی برنامه داشته باشند.

سعیدی خاطرنشان کرد: شرایط امروز کشور مدیرانی را می‌خواهد که دارای روحیه جهادی باشند و بتوانند با درک شرایط برای حل مشکلات تصمیم بگیرند و این تصمیمات را اجرایی کنند و در این شرایط از حداقل امکانات حداکثر بهره‌برداری را داشته باشند.

وی در پایان گفت: شرایط معیشتی مردم امروز وضعیت مناسبی ندارد، تولید به شدت ضربه خورده و از سوی دیگر شاهد افزایش قیمت کالاها در بازار هستیم و به طور کل شرایط مردم، شرایط مطلوبی نیست.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 2 =