کد خبر : 1709
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۹:۱۴

تراكتور در مصاف نفت و گاز

تراكتور در مصاف نفت و گاز

تراکتورسازی تبریز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور میهمان نفت و گاز گچساران تیم شگفتی‌ساز این دوره از رقابت‌هاست. مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور فردا و پس فردا با برگزاری ۴ دیدار در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری می‌شود و با انجام این دیدارها تکلیف تیم‌های صعود کننده به جمع

تراکتورسازی تبریز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور میهمان نفت و گاز گچساران تیم شگفتی‌ساز این دوره از رقابت‌هاست.

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور فردا و پس فردا با برگزاری ۴ دیدار در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری می‌شود و با انجام این دیدارها تکلیف تیم‌های صعود کننده به جمع ۴ تیم برتر مسابقات مشخص خواهد شد.

در یکی از دیدارهای این مرحله، تراکتورسازی تبریز فردا سه‌شنبه – ۳۰ آذر ماه – راس ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای نفت گچساران به مصاف نفت و گاز این شهر می‌رود که قضاوت این دیدار را رضا کرمانشاهی به همراه قهرمان نجفی و براتعلی مولوی برعهده خواهند داشت.

شگفتی‌سازان در راه قهرمانی تراکتورسازان

سرخ‌پوشان فوتبال تبریز به عنوان یکی از مدعیان اصلی فتح این جام در حالی میهمان نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد هستند که با عبور از تیم‌های دسته پایینی فولاد یاسوج، ملوان بندرانزلی و برق نوین شیراز به مرحله یک چهارم نهایی گام نهاده‌اند.

شاگردان قلعه‌نویی برای صعود از این مرحله باید از سد نفت و گار گچسارانی بگذرند که شگفتی‌ساز این دوره از رقابت‌ها بوده و موفق به حذف تیم‌های لیگ برتری استقلال خوزستان و فولاد شده است.

تراکتورسازی تبریز و نفت و گازگچساران تا به حال سابقه رویارویی با یکدیگر را ندارند و دیدار فردا اولین بازی رو در روی دو تیم در فوتبال کشورمان خواهد بود.

شرایط در لیگ‌

تراکتورسازی تبریز پس از باخت خانگی مقابل سپاهان اصفهان در هفته چهاردهم لیگ برتر به این دیدار می‌آید؛ شکستی که فرصت صدرنشینی را از یاران قلعه‌نویی گرفت و این تیم با ۲۷ امتیاز بدون تغییر در مکان دوم جدول لیگ شانزدهم باقی ماند.

در آن سو، تیم گچسارانی که در گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشورمان حضور دارد، در هفته چهاردهم این رقابت‌ها به دلیل عدم حضور رقیبش تیم شهر باران، مقابل این تیم ۳ بر صفر برنده شد و پس از سه هفته ناکامی ۳ امتیاز بدون دردسر را کسب کرد.

نفت و گاز گچساران در پایان هفته چهاردهم لیگ دسته دوم با ۶ برد، ۵ تساوی و دو باخت و مجموع ۲۳ امتیاز رده پنجم جدول گروه نخست را به خود اختصاص داده است؛ این تیم که تنها ۵ امتیاز با تیم صدرنشین گروهش فاصله دارد، امیدوار است این اختلاف را جبران کرده و به رقابت‌های لیگ دسته یک صعود کند.

سابقه و افتخارات در جام حذفی

تراکتورسازی با یک قهرمانی و سه نائب قهرمانی هفتمین تیم پرافتخار جام حذفی فوتبال کشورمان محسوب می‌شود و این درحالی است که نفت و گاز گچساران برای اولین بار به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده است.

نکته جالب اینکه تیم گچسارانی سه سال زودتر از تراکتورسازی تاسیس شده است اما با این حال افتخارات و آوازه دو تیم به هیچ عنوان قابل قیاس نیست. همچنین در مورد تیم زرد پوش گچساران باید گفت این تیم سابقه حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشورمان را در کارنامه دارد.

گفتنی است برنده این دیدار در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم پیروز بازی گسترش فولاد و ذوب آهن اصفهان خواهد رفت و بدین ترتیب احتمال برگزاری دربی تبریز در مرحله بعدی وجود دارد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + 10 =