کد خبر : 22351
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱

تخلفات گذشته همچنان ادامه داشت/ به طور قانونی شکایت خود را پیگیری می‌کنم

تخلفات گذشته همچنان ادامه داشت/ به طور قانونی شکایت خود را پیگیری می‌کنم

سعیدی

نماینده مردم تبریز گفت: برخی تخلفات در شعبه‌های اخذ رای انجام می‌شد که انتظار داشتیم در این دوره نباشد ولی همچنان این تخلفات ادامه دار شد

محمد اسماعیل سعیدی نماینده فعلی مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آناج با بیان اینکه تخلفاتی در زمان رای گیری انجام شده است ،گفت: ابتدا باید پرسید چرا آرای حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو دیر اعلام شد.

وی اظهار داشت: گلایه‌ای که از مسئولان برگزاری انتخبات وجود دارد این است که آرایی که از نظر تعداد نزدیک به هم بودند چرا به طور کامل اعلام نشد، آرای ماخوذه و صحیح باید از صداوسیما اعلام می‌شد تا مردم هم در جریان امور قرار گیرند و باعث ایجاد شک و شبهه نشود.

سعیدی با بیان اینکه تخلفاتی در برخی شعب اخذ رای رخ داده تصریح کرد: برخی تخلفات در شعبه‌های اخذ رای انجام می‌شد که انتظار داشتیم در این دوره نباشد ولی همچنان این تخلفات ادامه دار شد، در یکی از شعب اخذ رای ۲ تن از خبرنگاران که قصد مصاحبه با بنده را داشتند به شدت از طرف عوامل اجرایی مورد مواخذه قرار گرفتند به طوری که از شعبه اخراج و حتی اجازه ندادند در خیابان هم بمانند.

نماینده مردم تبریز ادامه داد:در یکی از شعبه‌های اخذ رای، فردی برای رای دادن مراجعه می‌کند و عوامل صندوق اظهار می‌کنند که شما قبلا رای دادی درحالی که خود فرد می‌گوید شناسنامه در دست خودم است و چگونه می‌شود قبلا رای داده باشم، بعدا معلوم می‌شود به اسم او رای در صندوق قرار گرفته است، برخی از کاندیداهای انتخاباتی به دفتر بنده مراجعه کرده و از از تخلفات واقع شده انتقاد کردند.

وی خاطرنشان کرد: در حال مطالعه بر روی اسناد و جمع‌آوری مستندات هستم و مراتب اعتراض  و شکایت خود را به صورت رسمی  و قانونی به شورای نگهبان قانون اساس اعلام خواهم کرد.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 5 =