کد خبر : 15348
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۷:۴۵

تخصیص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان استثنائی و بازمنده از تحصیل تبریز

تخصیص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان استثنائی و بازمنده از تحصیل تبریز

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب کار شورای اسلامی کلانشهر تبریز از اعلام وصول طرح تخصیص مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به تحصیل دانش آموزان استثنایی و بازمنده از تحصیل در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز خبر داد. به گزارش آوای سهند، غلامحسین مسعودی ریحان با اشاره به

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب کار شورای اسلامی کلانشهر تبریز از اعلام وصول طرح تخصیص مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به تحصیل دانش آموزان استثنایی و بازمنده از تحصیل در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز خبر داد.

به گزارش آوای سهند، غلامحسین مسعودی ریحان با اشاره به طرح اعمال مساعدت و کمک مالی برای دانش آموزان استثنایی با معلولیت های مختلف و دانش آموزان بازمانده از تحصیل ، گفت: مبلغی معادل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به برای کمک به تحصیل این دانش آموزان اختصاص می یابد.

وی افزود:این مبلغ در راستای حمایت از کسب علم و دانش و امور فرهنگی و جبران قسمتی از هزینه های سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان از بودجه سال جاری توسط اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز مورد تایید قرار گرفته است.

وی بیان کرد: هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب اعتبارات ماده ۱۶ بودجه مصوب سال جاری و با قید ضرورت یک فوریت به این عزیزان تقدیم می گردد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − شش =