کد خبر : 5730
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۰۲

تخصص و تجربه شهردار منتخب، امتیاز آینده شهر است

تخصص و تجربه شهردار منتخب، امتیاز آینده شهر است

سرپرست شهرداری تبریز گفت: بهره‌مندی شهردار منتخب از پشتوانه‌های مهم تخصص و تجربه، امتیاز مهمی برای آینده‌ای شهر به شمار می‌رود. به گزارش نگاه ، محمدحسین اسحقی با قدردانی از شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: خرسندیم که پس از بررسی‌های مختلف، صبح امروز شاهد انتخاب شهردار تبریز بودیم و امیدواریم روند قانونی انتصاب نهایی ایشان، در

سرپرست شهرداری تبریز گفت: بهره‌مندی شهردار منتخب از پشتوانه‌های مهم تخصص و تجربه، امتیاز مهمی برای آینده‌ای شهر به شمار می‌رود.

به گزارش نگاه ، محمدحسین اسحقی با قدردانی از شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: خرسندیم که پس از بررسی‌های مختلف، صبح امروز شاهد انتخاب شهردار تبریز بودیم و امیدواریم روند قانونی انتصاب نهایی ایشان، در اسرع وقت طی شود.

وی اضافه کرد: برادر گران‌قدرمان جناب آقای دکتر شهین‌باهر، در حوزه‌های مهم فنی، عمرانی و شهرسازی توانمند هستند و پیش‌تر نیز در شورای چهارم نیز حضور داشته‌اند؛ این سابقه، به طور حتم، بستر ارزشمندی برای همکاری شهرداری و شورا در آینده شهرمان خواهد بود.

اسحقی خاطرنشان کرد: تا نهایی‌شدن انتصاب نهایی ایشان، به عنوان سرپرست در خدمت شهرداری و شهروندان خواهیم بود و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا در بهترین فضای ممکن شاهد آغاز مسئولیت قانونی شهردار تبریز باشیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − نه =