کد خبر : 30124
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

تحول در خدمات معاونت بهداشتی ضروری است

تحول در خدمات معاونت بهداشتی ضروری است

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به انجام اقدامات مناسب در معاونت بهداشتی این مجموعه در سال های قبل گفت: در دوره جدید این معاونت مهم و تاثیرگذار نیازمند تحولات جدی و جدید است.

به گزارش نگاه، دکتر بهمن نقی‌پور روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، افزود: در این معاونت علاوه بر اقدامات مهم و کاربردی قبلی، به وقوع اقدامات متفاوت‌تری احساس نیاز می‌شد تا این سیستم مانند قبل و با روحیه‌ بهتر و قدرت بیشتر به کار خود ادامه دهد.
وی از سرپرست جدید معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان فردی علمی، توانمند و زحمتکش یاد کرد که  این سمت حساس در این برهه به ایشان واگذار می شود تا این راه را با موفقیت ادامه داده و موفقیت‌های بیشتر و اقدامات جهادی بسیاری را برای کمک به سیستم بهداشت منطقه و اعتلای سلامت جامعه انجام دهد.
نقی پور اضافه کرد: معاون بهداشت سابق نیز با تمام توان تلاش کرده و از هیچ کمکی در این حوزه دریغ نکرده و یار و یاور این سیستم بوده است.
وی گفت: در حوزه‌ بهداشت هر اقدامی که انجام دهیم باز هم کم گذاشته‌ایم، بنابراین امیدوارم نه تنها با شعار، بلکه با عمل خود را ثابت کنیم و برای سلامتی جامعه، تعاملات این مرکز با جوامع و سازمان‌های دیگر را افزایش داده و برنامه‌ریزی‌های جدی‌تری را انجام دهیم تا شاهد شیوه‌ زندگی سالم در جامعه باشیم. 
معاون سابق بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز با ارایه گزارشی از عملکرد خود، گفت: ماه‌ها و سال‌هاست که حوزه‌ بهداشت در زمینه‌ تامین منابع با مشکلات بسیاری مواجه است که نمونه‌ آن تلاش زیاد و اقدامات گسترده‌ همکاران ما در این مدت بود که هیچ مزایای خاصی هم برای آنها اختصاص نیافت.
عباسعلی درستی اظهار داشت: با وجود تنگناها و مشکلاتی که وجود داشت و البته با تلاش همکاران، در شاخص‌های مختلف رتبه های برتر کشوری را کسب کردیم و در امر واکسیناسیون نیز جزو استان های پیشرو کشور بودیم که از همان روزهای اول تزریق واکسن را آغاز کردیم.
وی اضافه کرد: به دلیل مشکلاتی که طی هفته‌های اخیر ایجاد شده بود، روند تزریق واکسن در آذربایجان شرقی کاهش یافته بود، اما با برطرف شدن مشکلات طی سه روز گذشته بیش از ۳۰ هزار واکسن در استان تزریق شده است.
حسین حقائی، سرپرست جدید معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز ابراز امیدواری کرد با استعانت از خدا و یاری و همکاری اساتید و پیشکسوتان دانشگاه علوم پزشکی، در توسعه و اعتلای هرچه بیشتر خدمات بهداشتی استان گام های موثرتری برداشته شود. 
در این مراسم از زحمات سه ساله دکتر عباسعلی درستی قدردانی و  دکتر حسین حقائی که دارای مدرک دکترای علوم تغذیه است، به سمت سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز منصوب شد.
انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =