کد خبر : 38231
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

آیا این همه تبلیغات اقساط توهین به مخاطب نیست؟

آیا این همه تبلیغات اقساط توهین به مخاطب نیست؟
اگه یک دور در شهر بزنید، متوجه می شوید کلمه اقساط در اکثر تابلوها دیده می شود، آیا تبلیغات اقساط توهین به مخاطب نیست؟

به گزارش نگاه؛ مهرداد گلکار، کارشناس تبلیغات گفت: اگه یک دور در شهر بزنید، متوجه می شوید کلمه اقساط در اکثر تابلوها دیده می شود، آیا تبلیغات اقساط توهین به مخاطب نیست؟؟

وی افزود: واقعیت این است این حجم از تبلیغات خرید اقساطی توهین به مخاطب است. اما شرایط اقتصادی ، افزایش تقاضا برای خرید اقساطی باعث این وضعیت شده. است. در این شرایط، شعار های تبلیغاتی فقط با استراتژی قیمت و شرایط خرید طراحی می شود و باعث می شود دیگر از شعار هایی که حاوی پیام مثبت بودند، خبری نباشد.

گلکار تاکید کرد: این نوع شعار ها مختص تبریز نیست، بلکه تا جایی پیش رفته است که برند هایی مانند اسنوا در سراسر ایران نیز وارد بازی اقساط شده اند. عملا هر کسب کاری که محصولش بیش از ۱۰ میلیون تومان باشد برای افزایش فروش ، ناچار به انتخاب شرایط اقساطی می شود. خرید نقدی مبلمان ، لوازم خانگی ، فرش و … کمتر از ۵ درصد است.

وی اشاره کرد: اینکه هر کسب و کار یا برند بتواند محصول خود را با شرایط خرید اقساطی عرضه کند خوب است، ولی اینکه تنها راه فروش این باشد بحث دیگری هست.

این کارشناس تبلیغات در پایان گفت: بالاخره کسب و کار باید از بابت اقتصادی سرپا بماند سپس وارد فاز برند سازی بشود، قطعا نه من، نه همکارانم، نه طراحان دوست نداریم وارد بازی اقساط بشویم، چونکه ایده های خلاقانه زیادی برای طراحی تبلیغات محیطی وجود دارد ولی درخواست کارفرما این طرح ها نیست.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =