کد خبر : 16195
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

تبریز؛ کمترین تعداد کودکان کار را دارد / نقش برجسته خیریه کودکان رحمت در ساماندهی کودکان کار و خیابانی

تبریز؛ کمترین تعداد کودکان کار را دارد / نقش برجسته خیریه کودکان رحمت در ساماندهی کودکان کار و خیابانی

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی در بازدید از انجمن خیریه فرزندان رحمت تبریز، گفت: تبریز در مقایسه با کلانشهرهای دیگر، کمترین کودک کار و خیابانی را دارد که این امر در سایه تلاش‌ها و خدمات ارزنده تشکل‌های مردمی از جمله این انجمن است. به گزارش آوای سهند،  بدر شکوهی با قدردانی از

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی در بازدید از انجمن خیریه فرزندان رحمت تبریز، گفت: تبریز در مقایسه با کلانشهرهای دیگر، کمترین کودک کار و خیابانی را دارد که این امر در سایه تلاش‌ها و خدمات ارزنده تشکل‌های مردمی از جمله این انجمن است.

به گزارش آوای سهند،  بدر شکوهی با قدردانی از فعالیت‌‌های انجمن فرزندان رحمت، افزود: خدمت به کودکان کار و خیابانی، عنایت و موهبتی الهی است که در اختیار اعضای این انجمن قرار گرفته است.

وی با تأکید بر حفظ کرامت انسانی کودکان کار و خیابانی، افزود: نحوه برخورد با کودکانی که در این مرکز نگه‌داری می‌شوند باید به گونه‌ای باشد که تفاوت را نسبت به قبل احساس کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همچنین از تشکیل کمیته‌ای جهت رفع مشکلات تحصیلی این کودکان خبر داد.

نوابی، رئیس هیئت مدیره انجمن خیریه فرزندان رحمت تبریز نیز گزارشی از فعالیت‌های انجمن و پیشنهادهایی جهت بهبود روند کاری انجمن ارائه کرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =