کد خبر : 31160
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

تاکید بر تقویت خدمات محله‌ای در آستانه سال نو

تاکید بر تقویت خدمات محله‌ای در آستانه سال نو

سرپرست شهرداری تبریز بر ضرورت تقویت خدمات محله‌ای در آستانه سال ۱۴۰۱ تاکید کرد.

به گزارش نگاه، مهدی یوسفی ظهر امروز در جمع مدیران و معاونان شهرداری منطقه ۴ تبریز اظهار کرد: امیدوارم با نابودی ویروس منحوس کرونا شاهد فرا رسیدن روزهایی خوب در سال جدید باشیم.

او ادامه داد: سخت‌ترین روزهای کاری مجموعه مدیریت شهری تبریز همین روزهای آخرسال است که امیدوارم با تلاش مضاعف همکاران حوزه‌های مختلف بتوانیم خدمات خوبی برای شهروندان‌مان ارائه کنیم.

سرپرست شهرداری تبریز در ادامه یادآور شد: شهرداری منطقه ۴ تبریز جزو مناطق پرجمعیت و مهم شهر تبریز به شمار می‌آید و از این جهت جزو اولین مناطقی است که بنده در دوران سرپرستی از آن بازدید می‌کنم.

او تاکید کرد: خدمات محله‌ای باید در این منطقه به شکل ویژه‌ای مد نظر قرار بگیرد و در طرح استقبال از بهار آسفالت‌ریزی اساسی و لکه‌گیری معابر شهر مورد انتظار است.

یوسفی بیان کرد: انتظار ما این است که مدیران مناطق در تمام طول سال در راستای جلب رضایت عمومی مردم فعال باشند و باید در روزهای پایانی سال به صورت میدانی در سطح منطقه خود حضور داشته و نسبت به رفع کاستی‌های احتمالی فورا اقدام کنند.

او در پایان بر ضرورت فضاسازی مناسب سطح منطقه در اعیاد شعبانیه، مبعث و رمضان تاکید کرد که می‌تواند در ایجاد شور و نشاط عمومی در جامعه موثر باشد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × سه =