کد خبر : 38882
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

توسط شورای اسلامی شهر به تصویب رسید؛

اعطای تسهیلات کم بهره شهرداری تبریز برای نوسازی تاکسی‌ها

اعطای تسهیلات کم بهره شهرداری تبریز برای نوسازی تاکسی‌ها
اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با دو فوریت لایحه شهرداری مبنی بر اعطای تسهیلات ۴ درصدی شامل ۱۷۰ میلیون تومان برای نوسازی تاکسی و ۳۰۰ میلیون نیز جهت نوسازی ون ها، موافقت کردند.

به گزارش نگاه، در یکصد و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز لایحه شهرداری مبنی بر تجویز اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه با بهره ۴ درصد برای تاکسیرانان شهری به منظور نوسازی ناوگان تاکسیرانی تبریز به صورت دو فوریت اعلام وصول شد.

یعقوب هوشیار شهردار تبریز با اشاره به نوسازی یک هزار دستگاه تاکسی از ناوگان حمل و نقل عمومی تصریح کرد: سال گذشته شهرداری تبریز لایحه‌ای مبنی بر نوسازی ناوگان تاکسیرانی با اعطای تسهیلات ۱۲۰ میلیون تومانی کم بهره به شورا ارائه کرد و بر اساس این لایحه و مصوبه شورا، یک هزار دستگاه تاکسی نوسازی شد که این اقدام در کاهش آلودگی هوای شهر تبریز موثر بود.

هوشیار با بیان اینکه قیمت جدید تاکسی ۳۶۱ میلیون با افزایش ۹۰ میلیون تومانی به نسبت سال پیش اعلام شده است، خاطرنشان کرد: طی سال گذشته ۱۴۰۰ نفر برای نوسازی تاکسی ثبت نام کرده و در چند روز گذشته نیز ۳۰۰ نفر نیز به این تعداد اضافه شده است. بر همین اساس شهرداری تبریز لایحه نوسازی دو هزار تاکسی را تقدیم شورا کرد.

شهردار تبریز در تشریح لایحه شهرداری مبنی بر نوسازی ناوگان تاکسیرانی افزود: در این لایحه تسهیلات ۱۷۰ میلیون تومانی برای نوسازی تاکسی ها و ۳۰۰ میلیون تومان نیز برای ون ها با بهره ۴ درصد در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز امسال نوسازی دو هزار دستگاه تاکسی و ۵۰۰ دستگاه ون را در دستور کاری خود قرار داده است چرا که نوسازی ناوگان عمومی یکی از ضروریات حمل و نقل شهری است.

در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه امروز خود با پیشنهاد شهرداری تبریز مبنی بر ارائه تسهیلات ۱۷۰ میلیون تومانی برای تاکسی و ۳۰۰ میلیون تومانی برای ون با بهره ۴ درصد رای مثبت دادند.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 2 =