کد خبر : 11458
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۲۵

تامین امنیت و سلامت شهروندان وظیفه حاکمیت است

تامین امنیت و سلامت شهروندان وظیفه حاکمیت است

فرماندار تبریز گفت: تامین امنیت و سلامت شهروندان از  مسائل و وظایف حاکمیت است، به گزارش آوای سهند، علیار راستگو در مراسم افتتاحیه کانون سلامت محله کوجووار با بیان اینکه بحث امنیت و سلامت از  مسائل و وظایف حاکمیتی است، گفت: دیدگاهی که امروزه نسبت به سلامت هست متفاوت در گذشته است، در گذشته بیشتر

فرماندار تبریز گفت: تامین امنیت و سلامت شهروندان از  مسائل و وظایف حاکمیت است،

به گزارش آوای سهند، علیار راستگو در مراسم افتتاحیه کانون سلامت محله کوجووار با بیان اینکه بحث امنیت و سلامت از  مسائل و وظایف حاکمیتی است، گفت: دیدگاهی که امروزه نسبت به سلامت هست متفاوت در گذشته است، در گذشته بیشتر به سلامت جسمی و اقدامات فیزیکی پزشکی اهمیت داده می شد اما اخیرا مفهوم سلامت تغییر کرده است.

وی افزود: علاوه بر سلامت جسمی، سلامت روانی و رفتاری نیز اهمیت دارد، برای مثال یکی از مهمترین شاخص های خطرناک برای سلامت استرس و فشار عصبی است، استرس سم سلامتی است و بسیاری بیماری های روحی و جسمی را به همراه دارد.

راستگو با اشاره به اینکه بالاترین امار تصادفات از خطای انسانی ناشی می شود، اظهار داشت: عامل این موضوع نیز عجله و استرس در انسان هاست که به سلامت روان بر میگردد.

فرماندار شهرستان تبریز با تاکید بر اینکه تربیت کودکان امروز برای آینده کشور نیز بخشی از سلامت روان است ، گفت: فرض کنید جای افرادی همچون اقای مقیمی اصل را چطور می توان پر کرد، زیرا وی  با آن سن و ثروتی که داشت تا اخرین لخظات برای صنعت کار می کرد و همیشه کمک حال همه و خیر بزرگی بود، مهم این است برای آینده جامعه چه کمکی می‌کنیم، آیا دست کسی را که با ما نیاز دارد را میگیریم.

وی با بیان اینکه افتتاح مراکزی همچون کانون سلامت محله که مدیریت آن نیز به دست مردم همین منطقه است ، بسیار مهم است، اذعان داشت: کانون های سلامت محله اب در اکثر نقاط استان تشکیل خواهد یافت و به رشد سلامت منطقه کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه خاطر اهمیت این موضوع همه کارهای امروز را به تعویق انداختم تا در افتتاحیه شرکت کنم و در جمع مردم کجووار باشم،ادامه داد: تشکیل همچین مجمع هایی به دست نردم و کمک دولت بسیار امر مبارکی است، و این موضوع که مردم خودشان  مشکلات منطقه را اسیب شناسی می کنند و به ما منتقل می کنند حایز اهمیت است.

راستگو با بیان اینکه سعی خواهد کرد در این کانون ها حضور پیدا کند و شنوای مشکلات مردم منطقه باشد، اظهار داشت: شما می توانید  مشکلات اینجا را تشخیص دهید و به ما بگویید این بسیار بهتر از ان است که توسط مسئول دیگری به گوش ما برسد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + چهار =